» اخبار استان » میاندوآب » باید در تمام عرصه‌ها قوی و قدرتمند شویم
میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

باید در تمام عرصه‌ها قوی و قدرتمند شویم

تیر 8, 1402 20

امام‌جمعه میاندوآب گفت: باید قوی و قدرتمند شویم تا در دنیا الگو قرار گرفته و حرفی برای گفتن در نظم نوین جهانی داشته باشیم.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در میاندوآب، اظهار کرد: برخی ایام خاص و ایام‌الله هستند و روز عید قربان و عید فطر، چنین ایامی هستند که خداوند روزی و رحمت خود را بر بشریت عنایت کرده است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: روز عید قربان، روز دوری از نفس، روز ذبح نفس و روز عید اکبر و عید الله است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه غرب لیبرال و شرق کمونیست متلاشی شده و دنیا به‌طرف نظم نوین جهانی حرکت می‌کند، گفت: باید قوی و قدرتمند شویم تا در دنیا الگو قرار گیریم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: باید دست‌به‌دست هم داده و متحد شویم و هر کس در هر کجا و هر عرصه‌ای اعم از سیاست، فرهنگ، اقتصاد و غیره قرار دارد برای اسلام و ایران قوی و قدرتمند تلاش کند.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید همان روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس که همه برای اعتلای اسلام و نظام و انقلاب پای‌کار بودند را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در شعار سال به مقوله تولید اشاره کرده‌اند، افزود: رونق تولید فقط وظیفه مسئولان نیست؛ بلکه مسئولان باید زمینه را فراهم کرده و موانع را رفع کنند و مردم نیز دست‌به‌کار شده و برای رونق تولید و رفع بیکاری تلاش کنند.

حسن‌زاده گفت: باید همواره دنبال علم و تقویت خود و جامعه باشیم و در یک‌کلام به‌تمام‌معنا قوی شویم تا در مقابل دشمن بتوانیم بایستیم.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: این قوی‌شدن باید در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، علمی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی باید موردتوجه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×