» تیتر یک » برخورد قاطع و عبرت‌آموز با برهم‌زنندگان نظم و امنیت صورت گیرد
شبستری
تیتر یک - سیاسی - گفتگو - میاندوآب

برخورد قاطع و عبرت‌آموز با برهم‌زنندگان نظم و امنیت صورت گیرد

اردیبهشت 27, 1402 70

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم جامعه پایدار داشته و امنیت جامعه برقرار شود، باید با کسانی که مال و اموال عمومی را مورد تعرض قرار می‌دهند با قاطعیت برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.

به گزارش حرف رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: طبق قانون و موازین در ایران و تمام کشورها، نسبت به افرادی که دست به ناامن‌کردن جامعه می‌زنند یا افراد بی‌گناه را به قتل می‌رسانند و یا به حافظان امنیت جامعه تعدی می‌کنند به دیده ترحم نگاه نمی‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: هیچ کجای دنیا چنین افرادی را رها نکرده و با آنها مدارا نمی‌کنند تا امنیت جامعه را بر هم بزنند.

وی گفت: اگر بخواهیم جامعه پایدار داشته و امنیت جامعه برقرار شود، باید با کسانی که مال و اموال عمومی را مورد تعرض قرار می‌دهند با قاطعیت برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.

شبستری با تأکید بر اینکه مجازات باید متناسب با جرم باشد، تصریح کرد: اگر مجازات متناسب با جرم نباشد قطعاً بازدارندگی نخواهد داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید قانون با قاطعیت در مقابل مجرمین اجرا شده و هیچ‌گونه تخفیفی برای کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند و به حافظان امنیت تعدی می‌کنند، اعمال نشود.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه باید با قاطعیت تمام با چنین افرادی برخورد کند، افزود: باید قوانین با قاطعیت اجرا شده و از تساهل و تسامح با اراذل‌واوباش و کسانی که به مال و جام مردم تعدی کرده‌اند، خودداری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×