» پیشخوان » برف و کولاک جاده میاندوآب – سرچم را مسدود کرد
پیشخوان - میاندوآب
صبح امروز؛

برف و کولاک جاده میاندوآب – سرچم را مسدود کرد

دی 23, 1402 40

معاون فرماندار باروق گفت: جاده میاندوآب به سرچم به دلیل بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، سید یاسر هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی باروق، اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک تردد در مسیر میاندوآب به سرچم غیرممکن شده است.

معاون فرماندار باروق گفت: از رانندگان و همشهریان عزیز در خواست داریم تا از تردد در مسیر میاندوآب و باروق به سرچم تا زمان بهبود شرایط جوی و بازگشایی آن خودداری کنند.

وی افزود: از مسافرانی که این مسیر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، درخواست داریم قبل از سفر، از وضعیت جاده‌ها با شماره‌تلفن گویای ۱۴۱ و مدیریت بحران شهرستان آگاهی پیدا کنند.

هاشمی تصریح کرد: همچنین از رانندگان درخواست داریم در صورت لزوم تردد از این مسیر اطمینان کامل از وضعیت سوخت ماشین، وسایل گرمایشی داشته و زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

هم چنین رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این زمینه با بیان اینکه به دنبال بارش برف‌وباران در آذربایجان غربی تیم‌های راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان در آماده‌باش هستند، گفت: این تیم‌ها در میاندوآب، باروق و چهاربرج و محورهای مواصلاتی در آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

علی سولدوزیان افزود: باتوجه‌به وضعیت جغرافیایی منطقه و احتمال برف و کولاک در منطقه و مسدودشدن محورهای مواصلاتی، ماشین‌آلات راهداری در منطقه در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

وی گفت: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال بارش برف از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در راه‌ها خودداری کنند.

مسیر ۱۸۵ کیلومتری میاندوآب – سرچم در پنج قطعه تقریباً ۳۷ کیلومتری از حدود ۳۳ سال پیش آغاز شده و بخش‌هایی از آن زیر بار ترافیک قرار دارد و با بهره‌برداری کامل از آن، مدت‌زمان سفر از اتوبان زنجان – تبریز به میاندوآب حداقل دو ساعت کمتر می‌شود و به همین دلیل نیز مردم این مسیر را برای سفر انتخاب می‌کنند.

 

انتهای خبر/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×