» اخبار استان » برقراری ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خوی
اخبار استان - تازه های خبر - خوی

برقراری ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خوی

اردیبهشت 11, 1402 30

به گزارش حرف رک حسن نصر اله پور در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش از برقراری ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خوی طی یک‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: باتوجه‌به استقبال شهروندان خوی از سامانه ۱۳۷، در نخستین ماه سال جاری تعداد ۴۷۰ تماس با این سامانه برقرار شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد ١۵ مورد راهنمایی به ادارات خدمات‌رسان بوده و مابقی موارد پس از ثبت درخواست و مشکلات شهروندان به واحدهای مختلف مجموعه مدیریت شهری ارجاع داده شده است.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: این گزارش‌ها بر اساس تفکیک نواحی پنج‌گانه ۶٢ مورد ناحیه یک، ١٠۶ مورد ناحیه دو، ۵٧ مورد ناحیه سه، ٢۴ مورد ناحیه چهار و چهار مورد مربوط به ناحیه کوی ولیعصر (عج) بوده است.

نصرالله پور تصریح کرد: تماس‌ها و گزارش‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ بر اساس تفکیک حوزه خدماتی شامل ١۵١ مورد در حوزه رفع سد معبر، گزارش نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، سیما منظر و سایر موارد بوده که بر اساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری برای تمام موارد مذکور اقدامات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: ۷۱ مورد از گزارش‌های مردمی مربوط به حوزه فنی و عمرانی در دست بررسی و برنامه‌ریزی است.

شهردار خوی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان با شهرداری است و شهروندان محور اصلی مدیریت شهر هستند، براین‌اساس این سامانه، جهت رفع موانع و مشکلات شهری، کوتاه‌ترین و مؤثرترین مسیر دسترسی است.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×