» اخبار استان » برق ۲۵ اداره دولتی پرمصرف در آذربایجان‌غربی قطع شد
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

برق ۲۵ اداره دولتی پرمصرف در آذربایجان‌غربی قطع شد

تیر 3, 1402 70

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: اداراتی که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در روزهای اوج بار بی‌توجه باشند، با قطع برق روبرو خواهند شد که در این راستا، برق ۲۵ اداره و دستگاه اجرایی قطع شد.

طاهر کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: یکی از اهداف تغییر ساعت کاری ادارات، مدیریت مصرف و کاهش مصرف انرژی برق در ساعات اوج بار مصرف است و انتظار داریم کارکنان دستگاه‌ها یک ساعت زودتر از پایان ساعت کاری دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: مصرف برق همه ادارات به‌صورت لحظه‌ای و برخط با استفاده از کنتورهای هوشمند در حال رصد است.

وی گفت: اداراتی که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در روزهای اوج بار بی‌توجه باشند، با قطع برق روبرو خواهند شد که در این راستا، برق ۲۵ اداره و دستگاه اجرایی قطع شد.

کیامهر تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری به نسبت سال ۱۴۰۰ و ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعات غیراداری نسبت به ساعات اداری همان روز لازم و ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: در خردادماه امسال توسط اکیپ‌های نظارتی مدیریت مصرف برق ادارات، از ۶۱۲ اداره دولتی در استان بازدید به‌عمل‌آمده است که از این تعداد ۳۹۱ مورد اخطاریه صادر شده و برق ۲۵ اداره دولتی پرمصرف نیز به دلیل عدم توجه به اخطاریه قطع شده است.

کیامهر اظهار کرد: وصل مجدد برق آن دستگاه در صورتی انجام خواهد شد که بالاترین مقام مسئول تعهد رعایت مصرف را بدهد و در صورت تکرار در رعایت میزان مصرف، اسامی این ادارات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×