» اجتماعی » بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی در آذربایجان غربی آغاز شد
اجتماعی - ارومیه - پیشخوان

بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی در آذربایجان غربی آغاز شد

اردیبهشت 13, 1402 60

به گزارش پایگاه خبری حرف‌رک به نقل از اروم‌tv، امیر شهسواری، در این مراسم از اجرای ۴۰ کیلومتر پروژه عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر داخلی شهرک صنعتی فاز سه ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه ۴۱ هزار متر مکعب مصالح و ۴۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه اجرای زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی از وظایف ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور تسهیل حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت صنایع کوچک و متوسط و ایجاد شرایط مناسب برای حضور و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش سطح دانش تولید و بهره‌برداری از فناوری برتر در زمینه تولید، اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت و دقت و در کمترین زمان انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: پروژه‌های زیرسازی و آسفالت، تکمیل و تامین شبکه برق و بروزرسانی تصفیه‌خانه صنعتی شماره سه ارومیه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

 

شهسوار تصریح کرد: اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی شهرک صنعتی شماره سه ارومیه از طرف منابع ملی و استانداری به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده و تا چهار ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×