» تیتر یک » بسترسازی برای قهرمان‌پروری از اهداف وزارت ورزش و جوانان است
تیتر یک - میاندوآب - ورزش
معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

بسترسازی برای قهرمان‌پروری از اهداف وزارت ورزش و جوانان است

0

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بسترسازی مناسب برای قهرمان‌پروری و ورزش همگانی از اهداف و سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان است که آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، میرهادی قره سید رومیانی در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی میاندوآب با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان غربی و میاندوآب در ورزش، اظهار کرد: آذربایجان غربی و میاندوآب از ظرفیت‌های خوبی در امر ورزش قهرمانی و همگانی برخوردار بوده و وجود ورزشکاران افتخارآفرین نشان‌دهنده این موضوع است.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: امروز آذربایجان غربی به پایلوت رویدادهای ملی و منطقه‌ای در حوزه‌های مختلف ورزشی تبدیل شده که نشان‌دهنده پتانسیل این استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش همگانی و ایجاد بستر مناسب برای ورزش آسان یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، گفت: بسترسازی مناسب برای قهرمان‌پروری و ورزش همگانی از اهداف و سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان است که آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

قره سید رومیانی با اشاره به حضور و استقبال پرشور مردم از همایش دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی همگانی در میاندوآب، تصریح کرد: حضور مردم از طیف‌های سنی مختلف نشان داد که مردم ما به نشاط و روحیه و ورزش علاقه‌مند هستند و در این زمینه ما وظیفه داریم تا برای فراهم‌کردن مقدمات ورزش ارزان و راحت برای مردم قدم برداریم.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در این راستا نیز باتوجه‌به نیاز و توانمندی‌های منطقه، تفاهم‌نامه احداث یک مجموعه ورزشی شش‌هزاری نفری امضا شده و اقدامات اولیه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×