» پیشخوان » بسیج سازندگی برای تحقق اقتصادی مقاومتی تلاش می‌کند
پیشخوان - شاهین دژ
فرمانده سپاه شاهین‌دژ:

بسیج سازندگی برای تحقق اقتصادی مقاومتی تلاش می‌کند

خرداد 13, 1402 50

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: با تلاش‌های بسیج سازندگی تسهیلات با سود چهار درصد برای کارآفرینان جهت گسترش شغل و درآمد پایدار فراهم شده است.

به گزارش حرف رک به نقل از پایگاه خبری شاهین‌دژ پیام؛ خانم”ماه زر فرزین” در روستای آغچلوی شهرستان شاهین‌دژ در حدود هفت هزار متر از زمین‌های این روستا را به کشت گل محمدی اختصاص داده است.
او با احداث مزرعه گل محمدی و کشت آن توانسته برای خود، خانواده و هشت نفر دیگر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

سرهنگ پاسدار “منصور یوسفی” فرمانده سپاه شاهین‌دژ اخیراً از این مزرعه بزرگ پرورش گل محمدی که در قالب طرح اقتصاد مقاومتی مورد حمایت بسیج سازندگی است، بازدید کرد.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ هدف از اجرای این طرح‌های اقتصاد مقاومتی را توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم در قالب کارگاه‌های کوچک خانگی عنوان کرد.

سرهنگ یوسفی گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع برای اشتغال اقشار محروم و آسیب‌پذیر به‌ویژه در روستاها و حمایت از کسب‌وکارهای خانگی روستایی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که پیش از این برای کارآفرینان وجود داشت دریافت وام‌ و تسهیلات با سود زیاد بود که شرایط بازپرداخت را برای متقاضیان دشوار می‌کرد.
وی افزود: با تلاش‌های بسیج سازندگی تسهیلات با سود چهار درصد برای متقاضیان و کارآفرینان فراهم شد تا به مرحله گسترش شغل و درآمد پایدار برسند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×