» اخبار استان » بسیج سازندگی چراغ امیدواری را در دل محرومان روشن کرد
اخبار استان - پیشخوان

بسیج سازندگی چراغ امیدواری را در دل محرومان روشن کرد

اردیبهشت 21, 1402 80

به گزارش حرف رک؛ صبح امروز سردار حبیب شهسواری در همایش تجلیل از گروه‌های جهادی استان آذربایجان غربی، گفت: یکی دیگر از شاهکارهای بزرگ امام خمینی در انقلاب اسلامی دیده تشکیل بسیج سازندگی است.

 

فرمانده سپاه شهدا با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی به یک درخت تناور امیدآفرین تبدیل شده افزود: آنهایی که با حذف جهاد سازندگی معیوب شده بودند با تشکیل بسیج سازندگی دل‌هایشان امیدوار شد.

 

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی تقویت‌کننده روحیه کمک به مردم است تصریح کرد: بسیج سازندگی چراغ امیدواری محرومان برای تحقق خواسته‌هایشان در تمامی عرصه‌ها است.

 

سردار شهسواری گفت: گروه‌های جهادی نباید منتظر تشویق و ترغیب فرماندهان و رضایتمندی رده مافوق باشند؛ اما باید در تبعیت از فرماندهان مافوق، در مسیر درست به خدمت‌رسانی به پردازند.

 

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی فرصت خدمت به مردم در قالب گروه‌های جهادی را بسیار کم و مغتنم برشمرد و افزود: بسیار کم پیش می‌آید که پولی در اختیار ما قرار بگیرد تا برای مردم خانه بسازیم یا کارهای عمرانی انجام دهیم؛ بنابراین باید از این فرصت اندک بهترین استفاده را برای کمک به مستمندان انجام دهیم.

 

وی انجام پروژه‌های آبرسانی را یکی از بهترین خدمات گروه‌های جهادی به مردم در مناطق محروم ارزیابی کرد که با کمترین هزینه و امکانات، بیشترین بهره‌وری توسط بسیجیان حاصل می‌شود.

 

سردار شهسواری با تأکید و اینکه سپاه مردم را تقسیم‌بندی نمی‌کند و مجاز این کار نیست؛ به حجم سنگین فعالیت دشمنان در فضای مجازی علیه ارزش‌های اسلامی و انسانی در کشورمان اشاره و تصریح کرد: سیل وحشتناک تهاجم فرهنگی دشمن علیه مردم ما جدی است برای همین دوستان ما از کوچک‌ترین موفقیت‌های ما خوشحال می‌شوند مثل کاری که گروه‌های جهادی در زلزله خوی انجام دادند و هنوز هم پای‌کار هستند.

 

فرمانده سپاه شهدا با ابراز گلایه از رهاکردن فضای مجازی توسط دوستداران انقلاب و بسیجی‌ها، افزود: تک‌تک بسیجی‌ها باید پیج داشته باشند و در فضای مجازی و رسانه‌ای فعالیت کنند و در کنار انجام این خدمات؛ ارتباطمان با رسانه و فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج و فرهنگسازی بسیار مهم است.

 

وی با تأکید بر اینکه “ما باید در تمام شبکه‌های اجتماعی میدان‌داری کنیم” گفت: باید جبران مافات کنیم و هنوز هم دیر نیست همان‌طور که سپاه تنها با ۲۱ نفر تشکیل شد به امروز به سطحی از آمادگی و نیرومندی رسیده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند در مقابل آن بکند؛ بنابراین در فضای مجازی هم می‌توانیم به این سطح از آمادگی برسیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×