» پیشخوان » بصیرت مادران ایرانی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد
پیشخوان - شاهین دژ - فرهنگی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ:

بصیرت مادران ایرانی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

دی 13, 1402 30

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین‌دژ گفت: طرح شعار زن زندگی آزادی تنها یک سراب بوده و نشان داد هدف دشمنان، تضییع جایگاه والای زنان در جامعه بود که با بصیرت مادران ولایت‌مدار ایرانی، بازهم توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «حرف رک» به نقل از صائین قلعه، وهاب عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین‌دژ، در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی که با حضور جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار شهرستان شاهین‌دژ در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)  اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است.

وی ادامه داد: سالروز میلاد باسعادت آئینه تمام‌نمای مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علی‌ها) و تکریم مقام والای زن، بزرگداشتی افتخارآمیز و مسئولیت‌آفرین برای همه بانوانی است که زیستن را به عطوفت مادری و شکوه همسری مزین کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هدف آخر پروژه «زن زندگی آزادی» تعرض به کرامت انسانی بانوان محجبه و کشیدن چادر، لیدرسازی از بانوان و تشویق به ضرب و شتم نیروهای حافظ نظم و امنیت و اقدامات هنجارشکنانه همچون کشف حجاب بود و طرح شعار زن زندگی آزادی تنها یک سراب بوده و عملاً نشان داد هدف دشمنان، تضییع حقوق و جایگاه والای زنان در جامعه اسلامی بود که با بینش و بصیرت مادران ولایت‌مدار ایران‌زمین، بازهم توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

عباسفام اظهار کرد: اینجا ایران است، ایرانی که در همین یک سال اخیرش با جنبش زن، زندگی، آزادی مواجه شد و به‌پاس خون شهدا، و بصیرت آگاهی مردم از فتنه‌های دشمنان، تمام سناریوهای دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی افزود: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا در بامداد روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ و با دستور مستقیم رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد هدف حمله ارتش تروریستی ایالات متحده قرار گرفت و به همراه جمعی از همراهان خود به شهادت رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین‌دژ در خصوص مدیریت استراتژیک حاج‌قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در طول دوران فرماندهی خود با سازماندهی نیروهای مقاومت در منطقه غرب آسیا، محور مقاومت را در کشورهای منطقه به اوج قدرت رساند که الان شاهدیم چهارمین ارتش دنیا در برابر جبهه مقاومت ذلیل شده و توان مقابله را ندارد.

وی افزود: حاج‌قاسم عزیز بزرگ شده در مکتب امام خمینی (ره)، یار باوفای رهبری و علمدار امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در جبهه مقاومت بود. آری، ایشان ولایت‌مداری بااخلاص بود و همیشه مطیع امر ولایت و رهبری بودند این ولایت‌مداری ایشان باعث شد تا محبت و نام او در قلوب مسلمین حک شود.

عباسفام تصریح کردند: همهٔ آنها زمانی صورت گرفت که باقدرت بینش و آگاهی ملت توام با آرمان‌هایی است که ملت غیور همیشه در صحنه مواجه شدند. چرایی و شکست قطعی دشمن یقیناً این خواهد بود که آیا این نظام چرا سست نمی‌شود؛ چون خداوند بر ما نعمت بزرگی (ولایت‌فقیه) محول نموده که باید این غنیمت را محترم و مغتنم شمرده و قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×