» اجتماعی » بهره‌برداری و کلنگ‌زنی گازرسانی به ۱۷۰ روستای آذربایجان غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
هم‌زمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به استان انجام می‌گیرد؛

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی گازرسانی به ۱۷۰ روستای آذربایجان غربی

خرداد 16, 1402 20

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: بهره‌برداری از گاز ۵۰ روستا در استان هم‌زمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران انجام می‌گیرد.

علیرضا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه، گازرسانی به ۵۰ روستا با پنج هزار و 43 خانوار که باعث افزایش دودرصدی ضریب نفوذ گاز روستایی می‌شود، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ۳۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای گازدار کردن این روستاها، افزود: این روستاها در شهرستان‌های خوی، سلماس، شوط، شاهین‌دژ، اشنویه، پیرانشهر، ارومیه، نقده، مهاباد، بوکان، تکاب و سردشت بوده و برای گازرسانی به این روستاها، ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی کلنگ‌زنی گازرسانی به شهر ۱۲۵۰ خانواری قطور طی سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، خاطرنشان کرد: علاوه بر این کلنگ گازرسانی به ۱۲۰ روستا و ۵۸۱۵ خانوار نیز هم‌زمان با این سفر به زمین زده می‌شود.

شیخی با اشاره به افزایش دودرصدی ضریب نفوذ گاز استان در صورت اتمام این پروژه‌ها، یادآور شد: اعتبار برآورد شده برای این پروژه‌ها ۷۶۴ میلیارد تومان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×