» پیشخوان » تاریخ سیاه جنایات منافقین بازگو شود
پیشخوان - سیاسی - گفتگو - میاندوآب
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تاریخ سیاه جنایات منافقین بازگو شود

خرداد 28, 1402 50

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید جنایات و خیانت‌های منافقین برای نسل امروزی بازگو و یادآوری شود تا جوانان فریب آنها را نخورند.

به گزارش حرف رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به جنایت‌های منافقین علیه مردم ایران، اظهار کرد: منافقین به دنبال این بودند تا جو رعب و وحشت را در بین مردم ایجاد کنند و در این راستا در اوایل انقلاب به‌غیراز ترور شخصیت‌ها، به ترور مردم عادی و افرادی که مسئولیتی نیز نداشتند، دست زدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: منافقین در راستای اهداف خود، حتی افراد کوچه و خیابان را به طرز فجیعی ترور و شهید می کردند و به دنبال این بودند که جو ترور و وحشت و ناامنی را در مردم ایجاد کنند.

وی گفت: جنایات منافقین که بعد از پیروزی انقلاب و ترورهایی که انجام دادند و ترور شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر و کسانی که به شهادت رساندند و یا همکاری هایی که با صدام در جنگ علیه ایران داشتند و یا بعد از جنگ تحمیلی در هماهنگی با آمریکا و جنایات مختلف آنها در طول تاریخ انقلاب که مستقیم یا غیرمستقیم علیه مردم ایران اسلامی نقش داشتند، هرگز از اذهان مردم پاک نمی‌شود.

مجتهد شبستری با اشاره به اینکه منافقین مهره‌های استعمار و دست‌نشانده آمریکا بودند، تصریح کرد: منافقین نیز مانند رژیم پهلوی مهره استعمار بودند که هر کدام به طریقی ضد مردم بودند و جنایات و خیانت هایی که علیه مردم مرتکب شدند هرگز از اذهان مردم پاک نمی‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید جنایات و خیانت‌های منافقین برای نسل امروزی بازگو و یادآوری شود تا جوانان فریب آنها را نخورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×