» اجتماعی » تبرئه چهار عضو تعلیقی شورای شهر ارومیه به ساختمان شورا
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک

تبرئه چهار عضو تعلیقی شورای شهر ارومیه به ساختمان شورا

دی 20, 1402 60

با ابلاغ آرا نهایی پرونده مدیریت شهری حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خلیل‌پور، رسول اصغرزاده، حسین پناهی و مرتضی پیری از تمامی اتهامات وارده تبرئه و احتمالا از هفته آینده کار خود را در شورای شهر آغاز و اعضا جانشین نیز صندلی‌های خود را ترک خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با ابلاغ آرا نهایی پرونده مدیریت شهری حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خلیل‌پور، رسول اصغرزاده، حسین پناهی و مرتضی پیری از تمامی اتهامات وارده تبرئه و احتمالا از هفته آینده کار خود را در شورای شهر آغاز و اعضا جانشین نیز صندلی‌های خود را ترک خواهند کرد.

ماه قبل نیز احد یوسفی دیگر عضو اصلی شورای شهر ارومیه که با حکم دادگاه به طور موقت تعلیق شده بود، به شورای شهر بازگشته بود.

علاوه بر این چهار نفر تمامی اعضا شوراهای دور سوم، چهارم و پنجم نیز حکم برائت خود را از دادگاه تجدیدنظر گرفتند.

بازگشت چهار عضو تعلیقی شورای شهر نوید روزهای خوب و درخشانی را پس از وقفه‌ای بیش از ۱۸ ماهه در مدیریت شهری را می‌دهد.

گفتنی است، در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با حکم مقامات قضایی چهار عضو شورای شهر ارومیه به اتهام «تضییع بیت‌المال و عدم نظارت در قرارداد پروژه‌های سرمایه‌گذاری تورک مال، سیتادیوم و اوریاد» تعلیق شدند.

حالا بعد از بیش از یکسال «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خلیل‌پور، رسول اصغرزاده، حسین پناهی و مرتضی پیری» تبرئه شده و از هفته آینده وارد ساختمان شورای شهر ارومیه شده و قرار است صندلی‌شان را از « عضو علی‌البدل » پس بگیرد.

محمد خلیل‌پور در گفتگو با خبرنگار حرف از بازگشت خود به ساختمان شورای خبر داد و افزود: چهار عضور شورای شهر ارومیه به همراه ۲۴ نفر از اعضای سابق شورای شهر امروز تبرئه شده از هفته آینده کار خود را در ساختمان شورا آغاز می‌کنند.

احد یوسفی عضو شورای شهر ارومیه نیز در استوری خود با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) نوشت: اندکی حق، بسیاری باطل را نابود می‌کند، همچنان اندکی آتش، هیزم‌های فراوانی را می‌سوزاند.

وی همچنین در استوری خود ضمن خوش‌آمدگویی به همکاران خو نوشت: هیچ تاریکی ابدی نیست.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×