» اجتماعی » تبیین جنایات منافقین در کشور برای قشر جوان امری ضروری است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه:

تبیین جنایات منافقین در کشور برای قشر جوان امری ضروری است

خرداد 28, 1402 10

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: تبیین جنایات منافقین در کشور برای قشر جوان و مردم امری ضروری و مهم است.

مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک با اشاره به جنایات منافقین در ۲۸ خرداد سال ۶۷، اظهار کرد: ۲۸ خردادماه یادآور اوج جنایات و خیانت‌های منافقین کوردل نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است.

وی تصریح کرد: هدف منافقین در این جنایات این بود که ملت ایران را به‌خاطر حمایت از نظام اسلامی تنبیه و پشیمان کنند؛ بنابراین سازمان منافقین به کشتار عمومی مردم عادی روی آورد و آمار ترورهای صورت‌گرفته توسط این سازمان و همراهانش به هزاران نفر رسید.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: تاریخ انقلاب پر است از فراز و نشیب‌ها که هدفشان نابودی کشور ایران است؛ که با همراهی مردم و مسئولان فتنه‌های آنان خنثی شده است.

وی تصریح کرد: بدون شک منافقین کوردل هیچگاه دست از عناد و کینه‌توزی خود برنداشته و دائماً با طراحی عملیات های مختلف در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند.

کلشی‌نژاد با بیان اینکه همگان باید از این مناسبت‌ها و فتنه‌ها درس عبرت بگیریم، بیان کرد: مردم به‌ویژه نسل جوان شناخت دقیقی از جنایات و شرارت‌ها و اهداف منافقین ندارند و زود فریب آنان و جریانات مشابهشان را می‌خورند؛ بنابراین باید در این زمینه شفاف‌سازی صورت بگیرد تا جوانان تحت‌تأثیر آنان قرار نگیرند.

وی تأکید کرد: جریان منافقین در کشور هرگز ریشه ایرانی و دینی نداشته است و بازخوانی این عملیات فرصتی است تا از مسیر جریان منفور نفاق در انقلاب اسلامی درس عبرت بگیریم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×