» سیاسی » تتلو، نمادی از فساد و بی‌حیایی
سیاسی - یادداشت

تتلو، نمادی از فساد و بی‌حیایی

آذر 15, 1402 50

تتلو یکی از نمادهای فساد و بی‌حیایی در جامعه ایران بود و و با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آهنگ‌هایی را منتشر می‌کرد که هیچ ارتباطی با هنر و موسیقی نداشتند.

امروز خبری که در فضای مجازی و رسانه‌ها پر رنگ شد، دستگیری امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو بود. این خواننده که سال‌هاست با آهنگ‌های بی‌معنی و بی‌ارزش خود، نوجوانان و جوانان ایرانی را به سمت فساد و بی‌حیایی هدایت می‌کرد، نهایتاً توسط پلیس اینترپل در ترکیه دستگیر و تحویل پلیس مقتدر ایران شد. این خبر برای بسیاری از مردم ایران، به‌ویژه کسانی که از ارزش‌های ایرانی و اسلامی دفاع می‌کنند، خبری شیرین و خوشایند بود.

تتلو یکی از نمادهای فساد و بی‌حیایی در جامعه ایران بود. او با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آهنگ‌هایی را منتشر می‌کرد که هیچ ارتباطی با هنر و موسیقی نداشتند. این آهنگ‌ها پر بودند از کلمات رکیک و توهین‌آمیز که حرمت و عفت انسان‌ها را به سخره می‌گرفتند، کلمات او ارزش‌های ایرانی و اسلامی را زیر پا می‌گذاشت و به‌جای ایجاد انگیزه و امید در نسل جوان، احساسات منفی و خشونت‌آمیز را ترویج می‌کرد. تتلو با این کارهایش، نه‌تنها برای خود و خانواده‌اش آبرویی نمی‌گذاشت، بلکه به ملت و کشورش هم لطمه می‌زد.

تتلو از سال ۲۰۱۶ میلادی که به دلیل اتهامات مختلفی از جمله توهین به مقامات قضایی و امنیتی، توهین به مقدسات، تشویق به فساد و فحشا، تهدید به قتل و آزار و اذیت، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت، به ترکیه فرار کرد و از آنجا به فعالیت‌های خود ادامه داد. او حتی در برخی از آهنگ‌هایش، به ایران و مقامات آن توهین کرد و از ترکیه به‌عنوان کشوری بهتر و آزادتر از ایران ستایش می‌کرد. او از این راه، سعی داشت که خود را به‌عنوان یک قهرمان و مبارز برای حقوق مردم ایران جلوه دهد، درحالی‌که در واقع یک فراری و یک خائن بود.

اما این روزهای خوش تتلو زود به پایان رسید. او که فکر می‌کرد در ترکیه امنیت دارد و می‌تواند به‌راحتی به فعالیت‌های خود ادامه دهد، با یک شکایت خصوصی روبرو شد. یکی از شاکیان که ادعا می‌کرد تتلو از او سوءاستفاده جنسی کرده و بعد از آن او را تهدید کرده است، به پلیس اینترپل شکایت کرد و خواستار دستگیری و تحویل تتلو به ایران شد. پلیس اینترپل با همکاری پلیس ترکیه و پلیس ایران، تتلو را در یکی از خیابان‌های استانبول دستگیر کرد و به پلیس ایران تحویل داد. این خبر برای تتلو و هوادارانش شوک‌آور بود، اما برای مردم ایران، به‌ویژه کسانی که از ارزش‌های ایرانی و اسلامی دفاع می‌کنند، خبری شیرین و خوشایند بود.

دستگیری تتلو نه‌تنها نشانه دیگری از فسادستیزی دولت فعلی است، بلکه نشان می‌دهد دولت و مجموعه نظام در برخورد با انواع مظاهر فساد که به‌نوعی به ایران و شهروندانش مربوط می‌شود، هیچ مماشاتی ندارد، چه این فساد درون دستگاه دولتی باشد، چه خارج از این مجموعه.

بدون شک برخورد با چنین خوانندگانی که قشر نوجوان و جوان را هدف نیت‌های شیطانی خودشان قرار دادند، باید در اولویت دستگاه‌های امنیتی و قضایی ایران قرار بگیرد و مردم امیدوارند به‌زودی ساسی مانکن هم به‌خاطر اشاعه فحشا بین نوجوانان و قبح‌شکنی و بی‌حرمتی که به ارزش‌های ایرانی و اسلامی کرده است، تحت تعقیب قرار بگیرد.

ساسی مانکن نیز مانند تتلو، یکی از خوانندگانی است که با آهنگ‌های بی‌معنی و بی‌ارزش خود، نوجوانان و جوانان ایرانی را به سمت فساد و بی‌حیایی هدایت می‌کند. او نیز با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آهنگ‌هایی را منتشر می‌کند که هیچ ارتباطی با هنر و موسیقی ندارد و بعید نیست به‌زودی‌زود یک روز صبح وقتی چشمانش را باز می‌کند خودش را در ایران برای مجازات می‌بیند.

فرهاد روزبان

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×