» اجتماعی » تدبیر و مدیریت رهبری در مواقع بحران قابل‌تحسین است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تدبیر و مدیریت رهبری در مواقع بحران قابل‌تحسین است

تیر 6, 1402 10

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مقام معظم رهبری به پشتیبانی مسئولان و مردم توانسته است تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کند که این مدیریت رهبری قابل‌تحسین است.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقایی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر که در مسجد لطفعلی‌خان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: جنایات آمریکا در کشور ما و کشورهای دیگر در حالی است که این کشور خود را مدعی حقوق بشر معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از جنایات بزرگ آمریکا ترور مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰ بود که به لطف و معجزه خداوند نافرجام ماند و در حال حاضر از وجود نازنین ایشان بهره‌مند هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از رحلت معمار کبیر انقلاب دشمنان پیش‌بینی می‌کردند که همه‌چیزتمام شد و می‌توانند در کشور دخالت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اکنون ۳۴ سال از رحلت امام خمینی (ره) می‌گذرد؛ مقام معظم رهبری سالیان سال است که هر طراحی و نقشه دشمان را مانع شده و فتنه‌هایی آنان را برملا می‌کنند.

آقایی اظهار کرد: راهبرد دشمن آن است که کسی که تابه‌حال کشتی انقلاب را به ساحل نجات راهنمایی کرد رهبر معظم انقلاب است و دشمن بر روی ولایت‌فقیه و شخص حضرت آقا برنامه‌ریزی دارند که خوشبختانه فتنه‌ها و نقشه‌های آنان همچنان خنثی شده و نافرجام باقی‌مانده است.

وی با بیان اینکه، هر کس میان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تفاوت قائل شود، از پیروان آمریکا است، گفت: توانایی رهبر انقلاب در مدیریت بحران‌های مختلف موجب شده تا بنی‌صدر هم با وجود مواضع خصمانه علیه نظام اسلامی و بنیان‌گذار کبیر آن، به این امر اعتراف کند.

آقایی تصریح کرد: دلیل تحسین بنی‌صدر این است که آقای خامنه‌ای به‌خوبی توانسته نظامی که آقای خمینی ایجاد کرد را حفظ کند و مدیریت ایشان موجب شکست طرح‌های دشمنان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به پشتیبانی مسئولان و مردم توانسته است تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کند که این مدیریت رهبری قابل‌تحسین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×