» پیشخوان » تربیت شخصیتی مثل شهید چمران اخلاص می‌خواهد
پیشخوان - سلماس
مسئول بسیج اساتید سلماس:

تربیت شخصیتی مثل شهید چمران اخلاص می‌خواهد

خرداد 31, 1402۸:۲۴ ب٫ظ 50

مسئول بسیج اساتید دانشکاه های سلماس می‌گوید تربیت شخصیت بزرگی مثل شهید چمران در دانشگاه صرفا از عهده اساتید بااخلاص برمی‌آید.

 به گزارش حرف رک؛ هادی الهام مسئول بسیج اساتید و رئیس دانشگاه فرهنگیان سلماس در گفتگو با دیده‌بان سلماس شهید چمران را جزو اساتید برتر و عارفی وارسته معرفی کرد که دوستانش وی را خدای عشق معرفی می‌کردند.

 او اظهار کرد: شهید چمران با آن‌همه علم و فروتنی غرور خود را زیر پا گذاشت و به تواضع مطلق رسید و به جنوب لبنان آمد و در کنار مأموریتی که داشت عهده‌دار فرزندان بی‌سرپرست شد.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان سلماس افزود: او آن‌قدر به این بچه‌ها عشق داشت که در نوشته‌ها و گریه‌هایش از خداوند طلب بخشش می‌کرد که چرا نتوانستم به این بچه‌ها خوب رسیدگی کنم.

 مسئول بسیج اساتید سلماس تصریح کرد: پیام شهید چمران برای اساتید دانشگاه این است که فرصت‌ها دارد به‌سرعت از دست می‌رود؛ بنابراین نباید از فرصت‌هایی که برای یادگیری یا آموزش دارم غافل شویم و نسل آینده را برای حفظ آینده آماده‌تر کنیم.

 هادی الهام گفت: امروز وظیفه اساتید دانشگاهی انجام کارهای فرهنگی و جهادتبین است و فقط با داشتن اخلاص می‌توان شخصیت‌هایی چون چمران را تربیت کرد.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×