» پیشخوان » تربیت شخصیتی مثل شهید چمران اخلاص می‌خواهد
پیشخوان - سلماس
مسئول بسیج اساتید سلماس:

تربیت شخصیتی مثل شهید چمران اخلاص می‌خواهد

خرداد 31, 1402 60

مسئول بسیج اساتید دانشکاه های سلماس می‌گوید تربیت شخصیت بزرگی مثل شهید چمران در دانشگاه صرفا از عهده اساتید بااخلاص برمی‌آید.

 به گزارش حرف رک؛ هادی الهام مسئول بسیج اساتید و رئیس دانشگاه فرهنگیان سلماس در گفتگو با دیده‌بان سلماس شهید چمران را جزو اساتید برتر و عارفی وارسته معرفی کرد که دوستانش وی را خدای عشق معرفی می‌کردند.

 او اظهار کرد: شهید چمران با آن‌همه علم و فروتنی غرور خود را زیر پا گذاشت و به تواضع مطلق رسید و به جنوب لبنان آمد و در کنار مأموریتی که داشت عهده‌دار فرزندان بی‌سرپرست شد.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان سلماس افزود: او آن‌قدر به این بچه‌ها عشق داشت که در نوشته‌ها و گریه‌هایش از خداوند طلب بخشش می‌کرد که چرا نتوانستم به این بچه‌ها خوب رسیدگی کنم.

 مسئول بسیج اساتید سلماس تصریح کرد: پیام شهید چمران برای اساتید دانشگاه این است که فرصت‌ها دارد به‌سرعت از دست می‌رود؛ بنابراین نباید از فرصت‌هایی که برای یادگیری یا آموزش دارم غافل شویم و نسل آینده را برای حفظ آینده آماده‌تر کنیم.

 هادی الهام گفت: امروز وظیفه اساتید دانشگاهی انجام کارهای فرهنگی و جهادتبین است و فقط با داشتن اخلاص می‌توان شخصیت‌هایی چون چمران را تربیت کرد.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×