» اخبار استان » پیرانشهر » ترورها شخصیت‌ها نمی‌تواند باعث ضعف و ناامیدی در کشور شود
پیرانشهر - پیشخوان
استاد دانشگاه پیرانشهر و تحلیلگر مسائل فرهنگی:

ترورها شخصیت‌ها نمی‌تواند باعث ضعف و ناامیدی در کشور شود

تیر 7, 1402 زمان مطالعه: ۵ دقیقه 40

استاد دانشگاه پیرانشهر جنایات منافقین در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را برای به حاشیه بردن اصل دستاوردهای انقلاب دانست و ترور شخصیت‌های نظام را در این راستا ارزیابی کرد.

به گزارش حرف رک؛ عثمان حسن زاده استاد دانشگاه در پیرانشهر و تحلیلگر مسائل فرهنگی در رابطه با ترور نافرجام مقام معظم رهبری در تیرماه سال 60 به خبرنگار روژنیوز گفت: با نگاهی به تاریخ منطقه و جهان می بینیم که کشورهای استعمارگر و در راس آنها آمریکا لحظه‌ای از پرورش و تقویت گروه‌های تروریستی برای پیشبرد اهداف بلند مدت خود کوتاهی نکرده‌، در این میان ایران اسلامی هم‌ متاسفانه از تبعات وجود این گروه‌های تروریستی بی نصیب نمانده و هر چند وقت یکبار شاهد قربانی شدن و شهید شدن تعدادی از فرزندان ایران در حوادث تروریستی هستیم.

وی با بیان اینکه “گروه منافقین با هدف ترور توسط استکبار جهانی راهی منطقه شد” اظهار کرد: آمریکا در طول تاریخ نشان داده است که از رشد کردن و قدرت گرفتن‌کشورهای خاورمیانه بویژه ایران اسلامی هراس دارد و هر کجا لازم بداند بدنبال پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود توسط گروهای دست پرورده می باشد که ماجرای ترور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر هم یکی از سیاست های دژخمیانه آمریکا بر علیه نظام مقتدر ایران اسلامی بود.

حسن زاده در ادامه افزود: در اویل پیروزی انقلاب دشمنان ایران همواره با طراحی نقشه‌های شوم خود خواهان به حاشیه بردن اصل دستاوردهای انقلاب بودند که در طی این مسیر با برنامه ریزی های لازم نقشه های ترور بزرگان این مملکت را طراحی می کردند.

استاد دانشگاه پیرانشهر تصریح کرد: مهمترین هدف دشمن از اجرایی این نقشه‌ها ناامید کردن مردم و ملت ایران از ادامه حرکت در مسیر ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب بود که خوشبختانه علی رغم این همه تلاش و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، مسیر قطار پیشرفت و آبادانی کشور هرگز متوقف نشد و هر بار ملت ایران اسلامی منسجم‌تر و مصمم تر از گذشته به راه خود ادامه دادند.

وی گفت: ترور رهبران و بزرگان مملکت مهمترین دلیل ناامید کردن ملت ایران اسلامی از ادامه مسیر خود هست که بدون شک هرگز به نتیجه نخواهند رسید وتاریخ ثابت کرده‌است که اجرای این ترورها هرگز نمی تواند باعث ایجاد ضعف و ناامیدی کشور شود.

حسن زاده اظهار کرد: ملت ایران با تقدیم هزاران شهید در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ثابت کرده‌است که در زمینه مبارزه با تروریسم جهانی واقعا مظلوم واقع شده است اما خوشبختانه این مظلومیت همانند بسیاری از برنامه های دیگر به نفع ملت و تدوام راه انقلاب بوده و هست.

این تحلیلگر مسائل فرهنگی افزود: ملتی که خواهان رشد و ترقی باشد باید در راه حفظ دستاوردهای خود هزینه بدهد و تقدیم هزاران شهید در این راه بهترین دلیل برای اثبات این ادعاست، مردم بعنوان رکن اصلی انقلاب با حضور خود در تمامی صحنه‌ها در طی این سالها ثابت کرده‌اند که به تمامی نقشه‌های شوم استکبار جهانی پشت کرده‌اند و بدون دغدغه به راه خود ادامه داده‌اند. و این ترورها هرگز باعث ناامیدی برای ادامه راه نشده‌است، حادثه تروریستی که در مراسم رژه شهرستان مهاباد انفاق افتاد و باعث شهید شدن چندین نفر از شهروندان مهابادی شد را بعنوان تلخ ترین حادثه تروریستی سالهای اخیر می دانم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×