» اخبار استان » پیرانشهر » تروریست‌های وحشی با حمایت آمریکا در دل اروپا جا خوش کرده‌اند
پیرانشهر - تیتر یک
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای پیرانشهر و سردشت:

تروریست‌های وحشی با حمایت آمریکا در دل اروپا جا خوش کرده‌اند

تیر 7, 1402 زمان مطالعه: ۵ دقیقه 60

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت می‌گوید تروریست‌ها در دامن مدعیان حقوق بشر پناه گرفته و رشد کرده‌اند و از حمایت‌ها و تجهیزات آنها بهره‌مندند.

 به گزارش حرف رک به نقل از روژنیوز؛ هم‌زمان با مناسبت ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر توسط منافقین، کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در این باره به خبرنگار روژنیوز گفت: جمهوری اسلامی بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد که بیشتر از هر کشور مدعی دیگری قربانی ترور بوده است.

 وی با بیان اینکه “تروریست‌ها در دامن مدعیان حقوق بشر و در رأس آنها ایالت متحده آمریکا پناه گرفته و رشد کرده‌اند و از حمایت‌ها و تجهیزات آنها بهره‌مند بوده‌اند” اظهار کرد: شما فکر می‌کنید اگر حمایت‌های استکبار جهانی و غرب و ایالات متحده نبود این تروریست‌های وحشی می‌توانستند در دل اروپا جا خوش کنند و هر روز به فکر توطئه‌ای برای نظام اسلامی باشند؛ مسلماً خیر.

 وی با اشاره به اینکه “حمایت از منافقین نشئت‌گرفته از ذات استکبار در دشمنی با انقلاب اسلامی است” در ادامه بیان کرد: دشمنان به خیال خود برنامه داشتند که با ترور مسئولان و دست‌اندرکاران انقلاب اسلامی، نظام نو پا را از پا بیندازند، بسیار هم تلاش کردند اما نتوانستند چون خواست خداوند بر این بود که این ذخیره الهی برای انقلاب و نظام باقی بمانند و انقلاب و نظام ما را راهنمایی، رهبری و هدایت کند.

 نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمانی که اقدامات تروریستی دشمنان برای از پا انداختن جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده بود امام امت فرمودند “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.” یا بعد از شهادت استاد مطهری فرمودند “بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. اگر منطق داشتید که صحبت کردید؛ مباحثه می‌کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! ” این ملت ضعیف نمی‌شود؛ چون شهادت دارد، این ملت شکست هم نمی‌خورد؛ چون این خون‌ها درخت انقلاب را تناورتر می‌کند.

 حسین‌پور با تأکید بر شعار اصلی انقلاب اسلامی تصریح کرد: تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، هزینه دارد، مگر می‌شود کشوری بدون تحمل رنج و مشقت و مقاومت به استقلال و آزادی دست پیدا کند؟

 این نماینده مجلس گفت: جمهوری اسلامی در طول تاریخ خود همیشه در کنار مظلوم قرار گرفته و از جنبش‌های آزادی‌خواه در سرتاسر جهان حمایت کرده، خوب معلوم است که این موضوع به مذاق استکبار جهانی خوش نیایید. معلوم است که همه امکانات خود را برای مقابله با این انقلاب به خط می‌کند. گاهی از حربه اقتصادی استفاده می‌کنند و گاهی به جنگ سخت‌روی می‌آورد.

 وی اظهار کرد: خوشبختانه نهال انقلاب چون سمت حق کاشته شده دل و دعای مظلومان و مستضعفان جهان را پشت سرخود دارد و علی‌رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها هر روز تناورتر شده و به درختی بزرگ با شاخ و برگی گسترده تبدیل شده است.

 نماینده مردم سردشت و پیرانشهر افزود: بزرگ‌ترین اشتباه دشمنان ایران اسلامی این است که جمهوری اسلامی را چیزی خارج از بدنه مردم می‌بینند، و همین مقدمه اشتباه منجر به نتیجه اشتباه هم می‌شود. جمهوری اسلامی برخاسته از متن و بطن مردم و جامعه است؛ لذا وقتی خطری آن را تهدید می‌کند، در واقع همه مردم ایران را تهدید کرده است. وقتی نظامی این گونه پشتوانهٔ مردمی داشته باشد شکستش سخت و حتی غیرممکن می‌شود.

 کمال حسین‌پور تصریح کرد: ملت ایران اسلامی شهادت هم دارد؛ یعنی حتی مرگ هم در این نظام رنگ و بوی پیروزی دارد، خوب این ملت را چگونه می‌خواهید شکست دهید؟ دشمنان این را بدانند که مردم همیشه در هر جایی که لازم بوده، حضور داشته‌اند، پای‌کار انقلاب بوده‌اند، شهید داده‌اند، پای‌کار انقلاب هم تا آخر خواهند ماند.

 وی در پایان گفت: به نظرم تلخ‌ترین حوادث تروریستی اوایل انقلاب یکی حادثه بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است که در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ منجر به شهیدشدن بیش از هفتاد نفر از اعضای این حزب شد و دومین حادثه تلخ تروریستی هم به نظرم انفجار در دفتر نخست‌وزیری در تاریخ هشتم شهریور ۱۳۶۰ بود که منجر به شهیدشدن رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ایران اسلامی شد.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×