» پیشخوان » ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی با معجزه الهی نافرجام ماند
پیشخوان - شاهین دژ
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ:

ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی با معجزه الهی نافرجام ماند

تیر 6, 1402 30

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: ترور روز ششم تیر ماه سال 1360 رهبر معظم انقلاب تقدیر الهی بود تا ایشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی حضور نداشته باشند و این‌گونه پروردگار الهی از ایشان محافظت کرد.

 به گزارش حرف رک، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ در گفتگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام اظهار کرد: تیرماه سال ۱۳۶۰ عزل بنی‌صدر، بهانه‌ای شد تا منافقین با سنگدلی هرچه تمام، دست به ترور و جنایات علیه نیروهای خاص و مؤثر در انقلاب اسلامی بزنند؛ یکی از افرادی که توسط منافقین ترور شد؛ اما به لطف خدا و با معجزه الهی، ترور ایشان نافرجام ماند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

 منصور یوسفی با اشاره به حوادث ناگوار تیرماه سال 1360، اظهار کرد: فردای ترور نافرجام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، یعنی هفتم تیرماه، آیت‌الله بهشتی به همراه ۷۲ تن از یارانشان در حادثه تروریستی و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

 وی افزود: ترور رهبر معظم انقلاب در 6 تیر 1360، تقدیر الهی بود تا ایشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی حضور نداشته باشند و این‌گونه، پروردگار الهی از ایشان محافظت کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با اشاره به قرار نگرفتن گروه منافقین در فهرست تروریستی آمریکا، افزود: رد پای منافقین با حمایت تمام‌وکمال آمریکای جنایت‌کار که مدعی حقوق بشر است، در تمام روزهای سخت جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود.

 یوسفی با تأکید بر حمایت آمریکا از منافقین در طول فتنه‌های سال 78 و 88، اظهار کرد: هیئت حاکمه آمریکا در طول تاریخ، حامی تروریست‌هایی بودند که دستشان به خون ملت ایران آغشته است و تمجید و حمایت از مریم رجوی که قاتل ۱۷ هزار نفر از مردم ایران است هم در کارنامه آنها دیده می‌شود.

 یوسفی در پایان با بیان اینکه، دشمن در سال‌های اخیر نخبگان کشور را شناسایی و ترور کرده است؛ عنوان کرد: ترور شهدای هسته‌ای و حاج‌قاسم سلیمانی در ادامه ترورهای دهه ۶۰ در کشور است؛ دشمن همواره سعی بر ترور افکار داشته است و با نافرجام ماندن ترور رهبر معظم انقلاب در دهه ۶۰، توسط منافقین، امروز برخلاف خواست دشمنان، مقام معظم رهبری جایگاه بالاتری از نظر معنوی، علمی و اجرایی دارند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×