» اخبار استان » ترور علما بستری برای استحکام ستون‌های انقلاب اسلامی شد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

ترور علما بستری برای استحکام ستون‌های انقلاب اسلامی شد

تیر 11, 1402 50

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ریختن خون بزرگان انقلاب در سنگر نمازجمعه توسط جنایت‌کاران غرب خود بستری برای استحکام ستون‌های انقلاب اسلامی شد. 

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی، شهید محراب استان یزد، اظهار کرد: آیت‌الله صدوقی نماد روحانی انقلابی، ضد استکبار، اهل مبارزه و ساده‌زیست بود.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام همواره در طول حیات خود در کنار امام راحل مطیع اوامر ایشان بود و لحظه‌ای دست از دفاع از انقلاب اسلامی بر نداشت.‏

ذاک اظهار کرد: ریختن خون بزرگان انقلاب در سنگر نماز جمعه خود بستری برای استحکام ستون‌های انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، هر کجا که مظلومی می‌بینیم، رد پای ظلم آمریکا در آن وجود دارد، عنوان کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا است.

ذاکر عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند با ترور نخبگان و علما و تداوم تهدیدها به خصوص تحریم‌های ظالمانه، مردم را از نظام و انقلاب اسلامی بدبین کنند و با ناامیدی که در جامعه به وجود می‌آورند، اهداف خود را در ضربه زدن به کشور انجام دهند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی  گفت: اما ملت ایران و مسئولان با وحدت و هوشیاری تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرده‌اند.‏

وی تصریح کرد: منافقین تصور می‌کردند که با این ترورها، به انقلاب اسلامی ضربه می‌زنند، درحالی‌که این‌گونه نیست و شهادت این بزرگان، حرکت نظام اسلامی را تسریع می‌کند.

ذاکر تاکید کرد: مسئولان باید منویات رهبر انقلاب را پیگیری کنند و با نهراسیدن از دشمن و حرکت انقلابی در مسیر شهدا گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×