» اخبار استان » شاهین دژ » ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین است
شاهین دژ
امام‌جمعه شاهین‌دژ:

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین است

تیر 6, 1402 40

امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری و جنایت انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ششم و هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، سند رسوایی منافقین است

به گزارش حرف رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شاهین دژ با بیان اینکه ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سپس جنایت انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ششم و هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، سند رسوایی منافقین است، اظهار کرد: در چنین روزی، به جان رهبر معظم انقلاب که در آن زمان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و امام‌جمعه موقت تهران بودن سوءقصد شد و ایشان مجروح شدند.

امام جمعه شاهین دژ افزود: آن روزها منافقان سنگدل مسلح از هر وسیله‌ای برای آسیب‌زدن به انقلابی که تنها سه سال از عمرش می‌گذشت، استفاده می‌کردند و تابستان سال ۱۳۶۰، تابستان پرحادثه تاریخی کشورمان بود.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از حقوق بشر، اظهار کرد: آنچه محل تأمل است اینکه، امریکا به دلیل تنگناهای گوناگون، رسوایی حمایت از منافقین و فتنه‌گران در ایران به جان خریده تا از پلیدترین ابزار و آلوده‌ترین چهره‌ها برای حفظ یا تأمین منافع خود استفاده نمایند درحالی‌که تمامی این اقدامات خلاف حقوق بشر است.

امام‌جمعه شاهین‌دژ با اشاره به ترور های بی‌رحمانه منافقین در طول دوران حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: شمار زیادی از این ترورها هدف‌مند و به‌منظور ضعیف‌تر کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود و بخش زیادی از آن نیز کور بوده و مردم عادی کوچه و خیابان قربانی آن می‌شدند.

وی تصریح کرد: منافقین با سوءقصد به رهبر معظم انقلاب عواطف میلیون‌ها انسان متعهد را در سراسر کشور بلکه جهان جریحه‌دار نمودند.

 مرادی بر لزوم اهمیت جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: جهاد تبیین عزم همگانی می‌خواهد و داشته‌هایی که مثل روز روشن است باید برای نسل جوان تبیین شود.

امام‌جمعه شاهین‌دژ در پایان خاطرنشان کرد: تجربه 44 سال گذشته به ما می‌آموزد که تنها راه مقابله با دشمن قوی‌شدن است و اگر ما به‌اندازه کافی قوی شویم به فرموده امام راحل (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×