» اخبار استان » ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است
اخبار استان - ارومیه - تیتر یک
رئیس خانه احزاب آذربایجان غربی:

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است

تیر 6, 1402 40

رئیس خانه احزاب آذربایجان غربی گفت: ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، ذکریا خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv؛ با اشاره به سالروز ترور رهبری در مسجد ابوذر اظهار کرد: ترور نافرجام آیت‌الله سید علی خامنه‌ای یک برنامه ترور طرح‌ریزی شده توسط رهروان فرقان بود و در این ترور بمبی در ضبط‌صوتی که بر میز سخنرانی سید علی خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران بود، کار گذاشتند و این بمب ۶ تیر ۱۳۶۰ (درست یک روز پیش از حادثه هفتم تیر) رخ‌داده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلام ایران یکی از بزرگ‌ترین قربانیان ترور و تروریسم در تاریخ معاصر جهان بوده است گفت: بعد از انفجار و اتفاق رخ‌داده اسناد تاریخی نشان می‌دهد که آمریکا سعی داشته با گروهک فرقان رابطه برقرار کند.

وی گفت: در ترور رهبری فردی به نام گودرزی نقش داشته که از کشور فرار و منافقین و مجاهدین خلق می‌پیوندد.

رئیس خانه احزاب آذربایجان غربی عنوان کرد: در آن دوره آیت‌الله خامنه‌ای امام‌جمعه تهران و نماینده شورای‌عالی دفاع بوده و به‌تازگی از جبهه بازگشته و گزارش مفصلی از وضعیت آرایش نیروهای نظامی در دفاع حق علیه باطل خدمت امام ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه اول سال ۱۳۶۰ درگیری بین جبهه خط امام و لیبرال‌ها به وجود آمده در آن زمان فرد فعال و شاخص در جبهه امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بودند و نکته‌های متعددی در نفی عملکرد منافقین و آشکارساختن چهره واقعی آنان انجام دادند.

خیری با بیان اینکه ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است اضافه کرد: سخنرانی‌های امام خامنه‌ای در آن زمان موجب شد منافقین به دنبال ترور رهبران مردمی و سرشاخه‌های نیروی انقلاب باشند و  بعد از عزل بنی‌صدر از سمت ریاست‌جمهوری اولین شخصی که توسط منافقین خلق ترور شد مقام معظم رهبری بود .

رئیس خانه احزاب آذربایجان غربی گفت: با مخالفت امام خمینی از کاندیداتوری رجوی ملعون منافقین خلق کارشکنی‌هایی در ادامه روند روبه‌رشد انقلاب اسلامی به وجود آوردند و درگیری مسلحانه از سوی منافقین خلق آغاز و بیش از ۱۷ هزار مردم مظلوم و مسئولین توسط گروه منافقین ترور شدند.

وی افزود: بعد از ترور نافرجام مقام معظم رهبری  منافقین  اقدام به ترور آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را کردند و این موضوعات اسناد زنده در تاریخ انقلاب اسلامی موجود است.

خیری عنوان کرد: در طول تاریخ مشاهده نشده هیچ نیروی شبه‌نظامی و حتی کشورهای لائیک پناهنده کشور دشمن شده و به کشور خود خیانت کنند اما منافقین خلق دست به چنین اقدامات زده و به کشور و طن خود خیانت کردند.

خیری خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس منافقین خلق در کنار صدام قرار گرفته و بارها لطمه‌ها و صدمات و خیانت‌های زیادی برای کشور انجام داده‌اند که این اقدامات منافقین خلق هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد .

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب ما شاهد دخالت‌ها و خیانت‌های بی‌شمار امریکا بودیم و در دولت مصدق و کودتای ۲۸ مرداد به طور کامل مشخص است که آمریکا در این اقدامات نقش مستقیم داشته و به دنبال جریان خاصی است.

خیری اضافه کرد: بعد از قیام 15 خرداد با محوریت امام خمینی قیام‌های مردمی به سمت براندازی رژیم سوق پیدا کرد و مردم به این نتیجه رسیدند باید تغییر ساختاری در کشور روی دهد در نهایت مبارزات سیاسی و قیام‌ها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 شده است.

رئیس خانه احزاب در آذربایجان غربی بیان کرد: ترورها، واقعه طبس و جنگ تحمیلی بارها نشان‌دهنده دخالت‌های امریکا در کشور انقلاب اسلامی بوده که باتوجه‌به معجزات انقلاب  دشمنان هیچ‌گاه نتوانستند به افکار شوم خود دست پیدا کنند.

وی یادآور شد: کشور ایران بااقتدار تمام در خصوص هوا و فضا و بسیاری از مسائل دیگر باتکیه‌بر اقتدار جوانان و علم و بالندگی نیروها در برابر دنیا و آمریکا قدم علم کرده و حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×