» اجتماعی » تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها در آذربایجان غربی
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد:

تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها در آذربایجان غربی

خرداد 7, 1402 40

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:31 اکیپ در اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار آرد و نان در سطح استان همکاری می‌کنند.

 به گزارش پایگاه خبری حرف رک، خسرو شهبازی در جلسه مسائل و مشکلات حوزه آرد و نان، با تأکید بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی‌ها، از مردم خواست همچون گذشته به همراهی و همکاری خود با بازرسان و دستگاه‌های نظارتی ادامه داده و تخلفات مشاهده شده را سریعاً گزارش نموده تا تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به اهمیت تأمین نان به‌عنوان غذای اصلی سفره مردم گفت: بازرسان باید نسبت به فعالیت نانوایی‌ها حساسیت بیشتری داشته و با تخلفات صورت‌گرفته برخورد جدی نمایند و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند و مردمدار اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از انجام 14 هزار و 548 مورد بازرسی از ابتدای سال جاری تا کنون توسط بازرسان جهاد کشاورزی از سطح نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد استان خبر داد که منجر به تشکیل یک هزار و 14 پرونده در تعزیرات حکومتی شده است.

شهبازی افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از 643 میلیون تومان بوده و بیشترین بازرسی‌ها مربوط به ارومیه با دو هزار و 843 مورد بازرسی و تشکیل 348 پرونده به ارزش بیش از 174 میلیون تومان بوده است .

46 اکیپ بازرسی قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در سطح استان فعال هستند

وی عنوان کرد: 46 اکیپ بازرسی قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در سطح استان فعال هستند که هشت اکیپ بازرسی در مرکز استان مستقر هستند.

شهبازی بیان کرد: با همکاری سایر اکیپ‌های بازرسی سازمان صمت، بسیج اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی، اخیراً 31 اکیپ در اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی از جمله آرد و نان در سطح استان همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه عرضه نان در نانوایی‌ها صرفاً از طریق دستگاه کارت‌خوان انجام می‌گیرد، بنابراین در مرحله سوم اجرای طرح هوشمندسازی در واقع سهمیه آرد بر اساس عملکرد نانوایی‌ها به نانوایان اختصاص داده می‌شود.

شهروندان تخلفات را صنفی را گزارش دهند

شهبازی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های 1866، 124 سازمان صمت یا 135 تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×