» اخبار استان » تصادف در محور مهاباد یک کشته برجای گذاشت
اخبار استان - پیشخوان - مهاباد
مدیرعامل آتش‌نشانی مهاباد:

تصادف در محور مهاباد یک کشته برجای گذاشت

بهمن 28, 1402 زمان مطالعه: 1 40

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از تصادف و فوت یک نفر در محور مهاباد - ارومیه جنب پتروشیمی مهاباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» سردار فداکار مکری در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۱، مبنی‌بر تصادف در محور سه راه دار لک واقع در جاده مهاباد – ارومیه جنب پتروشیمی مهاباد به وقوع پیوست.

وی با اشاره به حادثه تصادف بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پیکان رخ‌داده عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، علت تصادف در دست بررسی قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل عمیق‌تر این مسئله وجود دارد.

فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی مهاباد و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: این حادثه تصادف بین یک سواری پیکان و یک دستگاه کامیون باری رخ‌داده و منجر به فوت یک مرد ۴۲ ساله اهل روستای خانقاه مهاباد باهویت مشخص شده است بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این تصادف سهل‌انگاری خود فرد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی جنازه راننده پیکان را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت‌های پزشکی جنازه را تحویل ماشین فوت بر داده و به بیمارستان مهاباد انتقال‌داده‌شده است.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به‌تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به سامانه ۱۲۵ یا ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×