» اخبار استان » ارومیه » تصویب ۳۱۲ طرح در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی
ارومیه - پیشخوان
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تصویب ۳۱۲ طرح در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی

آذر 8, 1402 40

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از بررسی و تصویب 312 طرح در کمیسیون ماده آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی از بررسی و تصویب 312 طرح در کمیسیون ماده 5 آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در ۳۹ جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی شده است.

وی با اشاره به مجموع پرونده‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی، ادامه داد: در مجموع ۳۳۴ پرونده در کمیسیون ماده ۵ این استان مطرح شده بود که ۳۱۲ مورد مصوب و باقی به بررسی مجدد ارجاع داده شدند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرح‌ها در شهرهای ارومیه، خوی، سیه چشمه، دیزج دیز، مهاباد، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، میاندوآب و نقده بودند که در جلسه مطرح و بررسی شدند.

عطایی افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ هستند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی می‌شوند.

وی اظهار داشت: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×