» اجتماعی » تعداد پروازها در فرودگاه ارومیه کاهش نیافته، تقاضا زیاد شده است
اجتماعی - ارومیه - تیتر یک - گفتگو

تعداد پروازها در فرودگاه ارومیه کاهش نیافته، تقاضا زیاد شده است

اردیبهشت 12, 1402 70

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، به نقل از اروم‌tv، محمدعلی قراملکی اظهار کرد: مطابق آمار ثبت شده، نشست و برخاست از فرودگاه شهید باکری ارومیه امسال نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد پروازها در فرودگاه ارومیه کاهش نیافته بلکه تقاضا زیاد شده است افزود: پیش از این میانگین پروازهای داخلی روزانه ارومیه بین دو یا سه پرواز بود که این تعداد به چهار تا پنج پرواز رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال گذشته با پیگیری‌ و هماهنگی‌های انجام شده با شرکت هواپیمایی ماهان، آتا، آسمان، ایران‌ایر تعداد پروازها از 10 پرواز در هفته به 24 پرواز رسیده است.

قراملکی با اشاره به اینکه، هنوز به نقطه‌ مطلوب در رابطه با افزایش صد درصدی پروازها نرسیده‌ایم، گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های هواپیمایی به دلیل پایین بودن قیمت بلیط، ازعرضه بلیط به مسافران خوداری می‌کنند.

به گزارش حرف‌رک، هم اینک سه فرودگاه ارومیه، خوی و ماکو در آذربایجان غربی فعال است. توسعه فرودگاه ها در این استان زمینه حضور بیشتر گردشگران و آنها را فراهم می‌کند و به رونق اقتصادی کمک شایانی می‌شود.

ارتباطات و دسترسی آسان کلیدی در مقوله توسعه بوده و از این وجود فرودگاه در شمال آذربایجان غربی برای شهرستان‌های همجوار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×