» اجتماعی » تفکر ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت ستم‌شاهی نجات داد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو

تفکر ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت ستم‌شاهی نجات داد

خرداد 14, 1402 50

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت دوران ستم‌شاهی به اوج عظمت در دوران انقلاب اسلامی رساند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک، ضمن بزرگداشت قیام پانزده خرداد سالروز و عروج ملکوتی امام خمینی (ره) ظهار کرد: امام راحل شخصیت بزرگی و بی‌بدیلی در تاریخ معاصر در دنیا داشت.

وی با اشاره به این که انقلاب، نعمت بسیار بزرگ است، گفت: تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت دوران ستم‌شاهی به اوج عظمت در دوران انقلاب اسلامی رساند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه عنوان کرد: پیروزشدن انقلاب اسلامی اول مرهون لطف خداوند متعال بود، بعد از آن رشادت و فرماندهی بی‌نظیر امام و همراهی همه‌جانبه مردم بود که این انقلاب و نظام پا گرفت.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه ملت ایران، ملتی مسلمان است و انقلاب اسلامی بر مبنای دین اسلام است بنابراین مردم باید ما بدانند که انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامد که به‌راحتی از دست برود و باید قدر انقلاب را بدانیم.

کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه هرکجا وحدت باشد، پیروزی هم است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق انقلاب اسلامی و پیروزی و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت است.

وی عنوان کرد: وحدت کلمه توانسته است امت عظیمی را کنار یکدیگر شکل دهد و واژه مؤمنانه اخوت را تحقق بخشد.

کلشی‌نژاد تصریح کرد: بنابراین امام راحل تأکید داشتند که امت اسلامی وحدت کلمه را حفظ کنند چرا که با اتحاد مسلمانان است که ملت را پویا و سرزنده نگه دارد.
وی تصریح کرد: امروز همین وحدت و اتحاد اقشار مختلف مردم و علما موجب شده است تا دشمنان داخلی و خارجی با وجود دردست‌داشتن ابزارهای نظامی اما اجازه تعرض و حمله به ایران را به خود ندهند.

کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: وحدت کلمه یکی از نظریه‌های عظیم رهبر کبیر انقلاب بود؛ بنابراین تمامی مسئولان و مردم باید با وحدت کلمه حول محور ولایت و قانون اساسی گام بردارند تا گزندی به کشور نرسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×