» اخبار استان » تلاش می‌کنیم قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود
اخبار استان - اقتصادی - تیتر یک - میاندوآب

تلاش می‌کنیم قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود

اردیبهشت 23, 1402 40

به گزارش حرف رک، سید عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب در پاسخ به سوالی در مورد افزایش قیمت بلیط، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر محترم به‌طورجدی از افزایش قیمت‌ها در ارتباط با ایرلاین‌ها مراقبت می‌کنند و تا جایی که اطلاع دارم مخالفت خودشان را دررابطه‌با افزایش قیمت‌ها در جلسات مختلف اعلام کردند.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: معذوریت‌هایی هم دررابطه‌با ایرلاین‌ها مطرح بوده که باتوجه‌به تورم سالیانه اقداماتی را انجام دهند که فعلاً وزارت راه و شهرسازی خیلی مراقبت کرده تا این اتفاق نیفتند.

وی با بیان اینکه دررابطه‌با جلوگیری از افزایش تورم مجموعه دولت خیلی تلاش می‌کند، گفت: نه‌تنها وزیر راه بلکه همه وزیران دولت مردمی به‌طورجدی در ارتباط با شعار سال یعنی مهار تورم تلاش می‌کنند تا قیمت‌ها افزایش نداشته باشند.

ضرغامی تصریح کرد: در این راستا نیز وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علی‌رغم اینکه همه ساله بلیط ورودی موزه‌ها افزایش داشت؛ ولی امسال این اتفاق نیفتاد و قیمت بلیط ورودی موزه‌ها امسال نیز همان پنج هزار تومان قیمت سال قبل است.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: معتقد هستیم که سفر باید باقیمت‌های متناسب و متعادل برای مردم باشد و در آنالیزی هم که برای قیمت تمام شده سفر داشتیم در حمل‌ونقل اعم از ریلی، هوایی و زمینی نقش مهمی داشته و می‌تواند عملاً یک سفر را ناممکن کند.

وی گفت: با سرمایه‌گذاری در حوزه وزارت راه و شهرسازی و اضافه‌شدن هواپیماهای جدید و طرح‌های جدید برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های هوایی که در دنیا هست و بعد از به‌نتیجه‌رسیدن در آینده خبری می‌کنیم، همه به دنبال این هستیم که قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×