» اجتماعی » توان نظامی و موشکی کشور قابل تحسین است
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
امام جمعه ارومیه مطرح کرد:

توان نظامی و موشکی کشور قابل تحسین است

خرداد 19, 1402 40

امام‌جمعه ارومیه توان نظامی و موشکی نظام را قابل‌تحسین دانست و گفت: موشک فتاح موشکی است که پدافندها نمی‌توانند آن را رصد کرده و آن را از بین ببرند.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه توان نظامی و موشکی نظام را قابل‌تحسین دانست و اظهار کرد: موشک فتاح موشکی است که پدافندها نمی‌توانند آن را رصد کرده و آن را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: کشورهای اندکی از موشک فتاح بهره‌مند هستند که راز این موفقیت تقوای الهی امت ایرانی است.

امام‌جمعه ارومیه تصریح کرد: باتوجه‌به موفقیت‌های روزافزون نظامی و دفاعی کشور، ضروری است پیشرفت و توسعه در حوزه صنعت و خودروسازی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: مسئولین باید سخنان رهبری را نصب العین قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: ملت ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانستند شعار ما می‌توانیم عملی کرده و به هر آنچه که بخواهند دست یابند.

قریشی تصریح کرد: دشمنان نظام به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند بر همه واجب است در تقویت ایمان و امید در جامعه بکوشند.

وی افزود: دراین‌بین مدیران دولتی نقش گسترده‌ای در مقابله با توطئه دشمن دارند و باید با تلاش خود امید را در دل مردم بیفزایند.

قریشی گفت: ابراز علاقه و محبت به افراد موردعلاقه، موجب بیشترشدن مودت می‌شود، بنابراین مسلمین بهتر است علاقه و محبت خود را به خانواده و اطرافیان خود بیان کنند.

وی با تاکید بر ابراز محبت، افزود: بنا بر توصیه اهل‌بیت هر کسی را که دوست داشته باشید، در ابراز محبت خود پیش‌دستی کنید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×