» اجتماعی » توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شاهین دژ
اجتماعی - پیشخوان - شاهین دژ

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شاهین دژ

اردیبهشت 25, 1402 80

فرمانده سپاه شهرستان شاهین دژ از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک به نقل از آئوکانه؛ فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اهتمام این نهاد در رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشار نیازمند، بیان کرد: همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)،۵۰۰بسته معیشتی درسطح شهرستان شاهین دژ در بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ یوسفی افزود: حمایت از خانواده های محروم و بی بضاعت یکی از مهم ترین شاخصه های مثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. و قطعا یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از نهاد ها و ارگان های دولتی در راستای حمایت از خانواده های محروم بخصوص در سطح مناطق محروم ایران اسلامی است .

وی ادامه داد: بنابه ماموریت سپاه پاسداران در زمینه تامین امنیت پایدار در سطح منطقه یکی از عرصه هایی که جزء فعالیت های اصلی و مطالبات مقام معظم رهبری هست در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم است.

سرهنگ یوسفی ادامه داد: سپاه شاهین دژ در راستای حمایت از خانواده های محروم و بی بضاعت امروز در حضور مسئولین محترم شهرستان، شاهد توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در حوزه استحفاظی شهرستان نسبت به شناسایی خانواده های بی بضاعت اقدام کرده و ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۲۰ میلیون ریال که از منابع درآمدی فرماندهی محترم قرارگاه حمزه سید الشهدا و فرماندهی محترم سپاه شهداء بوده است، در سطح شهرستان به مناطق محروم و خانواده های نیازمند اهداء خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×