» اخبار استان » بوکان » توقیف ۱۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در بوکان
توقیف موتورسیکلت
بوکان - پیشخوان

توقیف ۱۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در بوکان

خرداد 23, 1402 20

فرمانده انتظامی بوکان گفت: در راستای ارتقای انضباط ترافیکی، تعداد ۱۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن توقیف و اعمال قانون شدند.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی‌پرس؛ سرهنگ سلمان حیدری در گفتگو با خبرنگاران، گفت: گاها مشاهده می‌شود تعدادی از رانندگان خودرو به‌صورت فاقد پلاک یا تغییر در وضعیت خودرو (تغییر ارتفاع) دست‌کاری اگزوز، تار نمودن شیشه‌ها (شیشه دودی)، رانندگی خطرناک، حرکات نمایشی و مسابقه در معابر شهری و… و یا راکبین موتورسیکلت بدون پلاک و یا ایجاد صدای نابهنجار و حرکات مخاطره‌آمیز اقدام به رانندگی و تردد در خیابان‌ها، جاده‌ها و سایر معابر می‌نمودند که موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

وی افزود: در راستای ارتقای انضباط ترافیکی و تلاش برای برقراری آرامش عمومی، موضوع برخورد با هنجارشکنان ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس بوکان گفت: با تلاش مأمورین و همکاری و همراهی و حمایت خوب شهروندان در سطح شهرستان در پنج‌روز گذشته تعداد ۱۵۹ دستگاه خودرو و تعداد ۱۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخورد با نابهنجاری‌های ترافیکی یک خواست همگانی است و شهروندان محترم همیشه در مراجعه به یگانهای انتظامی و حتی در دیدگاه‌هایشان در فضای مجازی خواهان برخورد قاطعانه هستند و این برخورد قانونی، محدود به زمان خاص و مقطعی نیست و مستمراً ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: طی پنج‌روز مذکور، بیش از سه هزار برگ به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای تخلفات مختلف رانندگی از جمله پارک‌های دوبلِ منجر به ایجاد شدآمد، در سطح معابر شهری ثبت شده است.

حیدری در پایان گفت: رعایت قوانین راهنمایی رانندگی بر مبنای احترام به حقوق و سلامت شهروندان تدوین شده است و باید همه باهم در خصوص ترویج فرهنگ رانندگی تلاش نمائیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×