» اجتماعی » تیم‌های راهداری در آماده‌باش کامل هستند
اجتماعی - پیشخوان - گفتگو - میاندوآب
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب:

تیم‌های راهداری در آماده‌باش کامل هستند

دی 23, 1402 40

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت: تیم‌های راهداری در میاندوآب، باروق و چهاربرج در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، علی سولدوزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی میاندوآب، اظهار کرد: خوشبختانه هم اکنون مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی میاندوآب وجود نداشته و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه به دنبال بارش برف‌وباران در آذربایجان غربی تیم‌های راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان در آماده‌باش هستند، گفت: این تیم‌ها در میاندوآب، باروق و چهاربرج و محورهای مواصلای در آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برف‌گیر بودن جاده میاندوآب – سرچم و امدادرسانی به مسافران گرفتار با همکاری اکیپ راهداری در شب گذشته، افزود: باتوجه‌به کارگاهی بودن بخشی از مسیر، تردد در این فصل و موقعیت از این محور توصیه نمی‌شود.

سولدوزیان تصریح کرد: باتوجه‌به وضعیت جغرافیایی منطقه و احتمال برف و کولاک در منطقه و مسدودشدن محورهای مواصلاتی، سه اکیپ با 6 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در منطقه در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال بارش برف از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در راه‌ها خودداری کنند؛ اظهار کرد: از مردم درخواست داریم تا از تردد در محورهای ارتباطی و به‌ویژه محور سرچم – میاندوآب خودداری کنند.

وی گفت: هم چنین از شهروندان و رانندگان درخواست داریم در صورت ضرورت سفر در این فصل زنجیرچرخ به همراه داشته و از سالم‌بودن دستگاه گرمایش خودرو و برف‌پاک‌کن مطمئن شوند.

معمولاً بارش برف در مناطق کوهستانی و روستاهای صعب‌العبور در منطقه باروق، سبب اختلال در تردد خودروها و مسدودشدن محورهای ارتباطی روستایی باروق می‌شود و روز گذشته نیز به علت برف و کولاک شدید جاده سرچم از سمت نختالو در باروق و مسیر منتهی به چاراویماق مسدود شده بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×