» اخبار استان » جاده میاندوآب – میانه هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود
اخبار استان - پیشخوان - میاندوآب

جاده میاندوآب – میانه هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود

اردیبهشت 28, 1402 20

به گزارش حرف رک، یاسر رهبردین در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده و سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان و شهرستان میاندوآب، شرکت زیرساخت و وزارت راه قول داده‌اند تا هفته دولت جاده میاندوآب – میانه (سرچم) زیر بار ترافیک برود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: طی بازدیدهای انجام‌گرفته، سرعت احداث جاده میاندوآب – میانه، کمربندی و کنارگذر شمال غربی میاندوآب خوب بوده و باتوجه‌به سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص‌های خوبی نیز داشته دارد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار در سفر ریاست‌جمهوری به پروژه‌ها، گفت: بسیاری از طرح‌ها که قبل از دولت سیزدهم متوقف بودند در دولت سیزدهم با تخصیص‌های انجام‌گرفته فعال شده‌اند.

محور میاندوآب – میانه (سرچم) یکی از پروژه‌های مهم و پیرترین جاده در دست احداث در منطقه است که ۳۳ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین زده شد و اکنون تکمیل آن از خواسته‌های مهم مردم میاندوآب است که امیدوارند با تکمیل و بهره‌برداری از آن، زمینه توسعه و پیشرفت این منطقه بیش‌ازپیش فراهم شود.

این روزها نیز از این پیر جاده که مهم‌ترین پروژه در دست اجرا در میاندوآب به شمار می‌رود، اخبار خوب و خوشی به گوش می‌رسد تا جایی که در سفر اخیر معاون رئیس‌جمهور به میاندوآب، وی از تکمیل این پروژه دراسرع‌وقت و با تلاش جهادی خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×