» اجتماعی » جریمه میلیاردی تالار عروس متخلف در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

جریمه میلیاردی تالار عروس متخلف در ارومیه

دی 12, 1402 50

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت بیش از پنج میلیارد ریال در پرونده گران‌فرشی یکی از تالارهای عروسی خبر داد. 

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، اظهار کرد: پرونده گران‌فروشی یکی از تالارهای عروسی در ارومیه به میزان 540 میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و و علاوه بر پرداخت 540 میلیون ریال به‌عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 400 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 10 برابر مبلغ گران‌فروشی، محکوم کرد.

نجف‌زاده اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد تالار عروسی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی با بیان اینکه گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت، ارائه ندادن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات بخش کالا و خدمات است، عنوان کرد: در بخش قاچاق نیز از جمله بیشترین اقلام کشف شده می‌توان به سیگار، البسه، احشام، سوخت، لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی اشاره کرد.

نجف‌زاده درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا، ارز، بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

به گزارش حرف رک؛ آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می‌شود.

همچنین سالانه ده‌ها میلیارد ریال پرونده تخلفات حوزه بهداشت و درمان در آذربایجان‌غربی رسیدگی شده و برای همه آنها حکم صادر می‌شود.

پرونده‌های قضایی حوزه‌های بهداشت و درمان، کالا و خدمات و قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×