» اخبار استان » ارومیه » جریمه میلیاردی شرکت متخلف در آذربایجان غربی
ارومیه - اقتصادی - پیشخوان - گفتگو
 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد:

جریمه میلیاردی شرکت متخلف در آذربایجان غربی

دی 10, 1402 70

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت یک میلیارد و 500 میلیون‌ریالی یک شرکت برای تقلب در ارائه خدمات فروش و نصب آسانسور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار کرد: پرونده یک شرکت آسانسور برای تقلب در ارائه خدمات نصب آسانسور به میزان ۴۵۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

نجف‌زاده افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت 450 میلیون ریال به‌عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک شرکت فروش و نصب آسانسور کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 ضبط 900 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت هفت‌میلیاردی قاچاقچی پوشاک خبر داد و گفت: پرونده قاچاق 900 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق شامل (کاپشن و دامن لی و لباس بچه گانه) به ارزش پنج میلیارد و 515 میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت هفت میلیارد و 715 میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا و به‌اضافه ارزش خودروی حامل محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران انتظامی شهرستان ماکو کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت سایپا کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×