» اخبار استان » پلدشت » جمعیت از مؤلفه‌های مهم سياسی، اقتصادی و اجتماعی کشور است
پلدشت
امام‌جمعه پلدشت:

جمعیت از مؤلفه‌های مهم سياسی، اقتصادی و اجتماعی کشور است

اردیبهشت 29, 1402 50

امام‌جمعه پلدشت گفت:جمعیت از مؤلفه های مهم سياسی، اقتصادی و اجتماعی کشور بوده و امروزه باید همگی به جوانی جمعیت فکر کنند.

به گزارش حرف رک به نقل از آراز سسی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به ظرفیت جهانی حج، گفت: خانه کعبه مایه قیام و قوام جوامع اسلامی بوده و دارای برکات دنیوی و اخروی بوده و حج در واقع محل ارتقای امت اسلامی است.
امام‌جمعه پلدشت تصریح کرد: رسانه‌های استکبار حقایق حج را از دید جهانیان پنهان می‌کنند و محتوای اشتباه را به دنیا مخابره می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت، اظهار کرد: جمعیت از مؤلفه‌های مهم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور بوده و امروزه باید همگی به جوانی جمعیت فکر کنند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: مسئولین باید اقدامات مفید و مؤثر را در پیش بگیرند تا نرخ فرزندآوری افزایش یابد.
طالبی با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادی خرمشهر بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن بعثی زد و آغازی بر پیروزی‌های رزمندگان غیور ایران‌زمین بود.
وی با اشاره به موفقیت جوان پلدشتی در کسب مقام سوم در مسابقات کشوری، تصریح کرد: باید مسئولین از این ظرفیت و استعدادها حمایت‌های لازم رو انجام دهند در غیر این صورت استعدادها را از دست می‌دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×