» پیشخوان » جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مورد تهاجم و ظلم‌ منافقین و اشرار بود
پیشخوان - سلماس
امام جمعه سلماس:

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مورد تهاجم و ظلم‌ منافقین و اشرار بود

تیر 7, 1402 30

امام‌جمعه شهرستان سلماس گفت: ترور مقام معظم رهبری یکی از ظلم‌های ممنافقین در دهه 60 بود که با عنایت پروردگار نافرجام ماند.

 به گزارش حرف رک حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان سلماس با بیان اینکه ظلم و فتنه‌های منافقین هنوز ادامه دارد گفت: از جمله ظلم‌هایی که منافقین می‌خواستند انجام دهند ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران در ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰ بود که با عنایت پروردگار این ترور نافرجام ماند.

 جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مورد تهاجم و ظلم‌های منافقین و اشرار بود. منافقین بیش از هفده هزار نفر از مردم مظلوم کشور اعم از رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، مسئولین تا مردم عادی را به شهادت رساندند.

 وی در ادامه گفت: تقدیر الهی بر این بوده که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در آن دوران امام‌جمعه موقت تهران و نماینده مجلس بودند، از آن ترور به‌سلامت عبور کنند، چراکه مشیت الهی بر رهبری داهیانه ایشان در سال‌های پس از 1368 رقم خورده بود.

 این رخداد تلخ، ثمره‌ای شیرین نیز داشت؛ و آن، عدم حضور آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه حزب جمهوری اسلامی و حفظ ایشان به‌عنوان “ذخیره الهی” برای سالهای بعد از امام (ره) بود.

 علت اینکه منافقین می‌خواستند مقام معظم رهبری را ترور کنند می‌دانستند که قوه و قدرت انقلاب ما عبارت است از مقام معظم رهبری که در تمام فتنه‌ها این ملت را سربلند و بصیرت‌افزایی کرده است

 طباطبایی تصریح کرد: برکات وجودی نعمت ولایت‌فقیه به‌ویژه رهبری داهیانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول بیش از 20 سال موجب خنثی‌شدن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان شده است.

 دشمنان انقلاب اسلامی شب و روز در اتاق‌های فکر خود تلاش می‌کنند تا براندازی کنند؛ اما با رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی آنها برملا می‌شوند.

 ولایت‌مداری ضامن بقای نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، بهترین قدرشناسی از نعمت ولایت نیز تبعیت از رهبری نظام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×