» اجتماعی » جنایات منافقین نباید از اذهان فراموش شود
اجتماعی - ارومیه - سیاسی - گفتگو
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

جنایات منافقین نباید از اذهان فراموش شود

خرداد 29, 1402 60

امام‌جمعه اهل‌تسنن ارومیه اقدامات ناجمردانه منافقین در حق مردم ایران را نوکری برای دشمنان ارزیابی کرد که نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش  حرف رک به نقل از اروم tv، ماموستا ملا مامد کلشی نژاد امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv، با اشاره به سالروز ۲۸ خرداد و جنایات منافقین اظهارداشت: ۲۸ خردادماه یادآور اوج جنایات و خیانت‌های منافقین کوردل نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است.

وی ادامه داد: منافقین در طول تاریخ همیشه در صدد اختلاف و تفرقه بین مردم بوده و هستند و زمانی که به این نتیجه رسیدند مردم با اتحاد و انسجام در کنار همدیگر برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور هستند دست به ترور مردم عادی زدند.

کلشی ادامه داد: منافقین با اقدامات و جنایات که انجام می‌دادند سعی داشتند مردم را نسبت به انقلاب و امام خمینی ره بدبین و سست کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: منافقان همیشه در صدد ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و جامعه بوده و مردم بی‌گناه و عادی را در کوچه و خیابان می‌کشتند و مردم زمانی که این جنایات را مشاهده کردند و دیدند که آنان تحت فرمان استکبار جهانی قرار دارند از آنان بیزار شدند.

این مقام مسئول گفت: اوج جنایات منافقین در سال ۶۷، سه عملیاتی بود که در ۸ فروردین، ۲۸ خرداد و ۳۰ مرداد همان سال بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و تعداد زیادی از مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند، در بین شهدای که توسط منافقین به شهادت رسیدند از کودک سه‌ساله تا پیرمرد ۹۰ساله دیده می‌شد، تعداد زیادی از نیروهای نظامی نیز به شهادت رسیدند.

کلشی اضافه کرد: بنابراین گروهی که مورد تنفر و نفرت مردم قرار دارد در نتیجه سبب اضمحلال سازمان منافقین کنند چرا که اینان حتی نتوانستند در میان مردم یارگیری و نیرو جذب کنند .

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم زمانی که این جنایات در تاریخ ضبط و ثبت شده باشد نمی‌تواند از یاد مردم برود در این راستا لازم است این اتفاقات و جنایات بین مردم و جوانان تبیین شود تا تحت‌تأثیر تبلیغات مسموم آنان قرار نگیرند.

امام‌جمعه اهل‌تسنن ارومیه خاطرنشان کرد: اگر منافقین بر کشور تسلط پیدا می‌کردند به طور حتم کشور رو به اضمحلال کشیده می‌شد و آنان دست آویز استکبار جهانی آمریکا بودند و به‌طورقطع آمریکا بر کشور تسلط پیدا کرده و قطعاً کشور با نابودی کشانده و کشوری عقب‌مانده تحویل ملت می‌دادند.

کلشی خاطرنشان کرد: اقدامات ناجمردانه و جنایاتی که منافقین در حق مردم ایران در ۲۸ خرداد کرده‌اند و نوکری استکبار و دشمنان ملت ایران را داشته‌اند، نباید به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×