» تیتر یک » جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان/دشمن‌شناسی مهم‌ترین ویژگی‌ امام راحل بود
تیتر یک - سیاسی - میاندوآب
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان/دشمن‌شناسی مهم‌ترین ویژگی‌ امام راحل بود

خرداد 13, 1402 40

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امام راحل (ره) تأکید زیادی روی دشمن‌شناسی داشت چون با شناخت دشمن می‌توانیم مقابله مؤثر داشته باشیم.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مقابل طاغوت ایستاد و قیام کرد تا احکام الهی در جامعه پیاده شود.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن‌شناسی از ویژگی‌های امام راحل (ره) بود، افزود: حضرت امام راحل (ره) همواره بر دشمن‌شناسی تأکید داشتند و ما نیز باید دشمن را شناخته و اقدام به‌موقع داشته باشیم.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) به ما عزت و استقلال هدیه کرد و از وضعیتی که قبل از انقلاب شاهد بودیم رهایی بخشید.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه امروز عده‌ای به دنبال بزک و تطهیر پهلوی هستند، گفت: پهلوی‌ها کشور را گوشت قربانی کرده و در هر مرحله‌ای بخشی از خاک عزیزمان ایران را تقدیم بیگانگان کردند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان نمی‌خواهند نسل جدید با واقعیت‌های دوران پهلوی و خیانت‌ها و جنایت‌های آنان آشنا شوند و لذا باید تلاش کنیم تا نسل چهارم و پنجم با واقعیت‌های دوران پهلوی و خیانت‌ها و جنایت‌های آنان آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما ولایت و مرجعیت را نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد: رهبری مرکز ثقل و هدایتگر است و در تاریخ نیز هر کجا مسلمانان گوش‌به‌فرمان ولایت بوده‌اند، موفق و پیروزی از آنان بوده و دشمنان نیز این را می‌دانند و لذا ولایت را نشانه گرفته‌اند.

رحیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام ملت‌ها را بیدار کرد، گفت: امروز دلار در حال خروج از ارز بین‌المللی بوده و دوران افول آمریکا شروع شده است و جمهوری اسلامی نیز به خط آخر تسخیر قله‌ها، رسیده است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه به جنگ ترکیبی و پروژه آندلسیزاسیون اشاره و تصریح کرد: با ترویج بی‌بندوباری آندلس را نابود ساختند و اکنون نیز با جنگ ترکیبی به دنبال پیاده‌سازی همان برنامه هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی به دنبال تهی کردن مغزها و افکار هستند، افزود: دشمن در این جنگ از ابزار فضای مجازی نیز استفاده کرده و ذهن و افکار جوانان را نشانه گرفته است.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه در مقابل این توطئه‌های دشمنان، رهبر معظم انقلاب فرمان «جهاد تبیین» صادر کردند، اظهار کرد: «جهاد تبیین» امری لازم و ضروری بوده و باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان در اولویت تک‌به‌تک ما قرار گیرد.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی به خیانت‌های جریان غرب‌گرا اشاره و تصریح کرد: مراقب باشید تا در انتخابات آینده مجلس و ریاست‌جمهوری، جریان غرب‌گرا که تلاش خود را از هم اکنون شروع کرده شما را فریب ندهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×