» پیشخوان » حاج قاسم سلیمانی به‌دنبال کرامت انسانی بود
پیشخوان - شاهین دژ
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

حاج قاسم سلیمانی به‌دنبال کرامت انسانی بود

دی 12, 1402 30

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: شهید سلیمانی انسانی خودساخته و خداشناس و به دنبال کرامت انسانی بود و  در ماجرای فروش دختران ایزدی، سردار سلیمانی نشان داد که اگر افرادی همانند وی نبودند حیثیت و کرامت انسانی لگدمال می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی حرف رک به نقل از صائین قلعه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ در جوار ملکوتی شهدای گمنام شهرستان شاهین‌دژ در مورد ویژگی شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: اخلاص نماد رفتاری حاج‌قاسم سلیمانی بود وی شخصی وفادار به ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و به همین دلیل در تاریخ ایران ماندگار شد.

عباسفام گفت: شهید سلیمانی انسانی خودساخته و خداشناس و به دنبال کرامت انسانی بود و  در ماجرای فروش دختران ایزدی، سردار سلیمانی نشان داد که اگر افرادی همانند وی نبودند حیثیت و کرامت انسانی لگدمال می‌شد.

وی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت حضرت فاطمه با اشاره به قدرت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک شهید سلیمانی بیان داشت: تفکر جهادی و دفاع از حقوق ملت‌ها وی را عزیز دل‌ها کرد، سردار کسی نبود که تصمیمات خود را در تهران پیاده‌سازی کند، با حضور در میدان عمل، ثابت کرد که به دنبال تقویت جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ اظهار کرد: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی مرهون تفکرات راهبردی مقام معظم رهبری و عملکرد حاج‌قاسم سلیمانی است و این شهید عزیز خود را سرباز کوچک ولایت می‌دانست و تا آخر تابع ولی‌امر مسلمین بود.

وی حاج‌قاسم سلیمانی را الگویی برای ملت‌های آزاده جهان خواند و بیان داشت: اخلاص در رفتار موجب نفوذ در دل‌ها می‌شود. خداوند در قرآن می‌فرماید آنهایی که ایمان و عمل صالح داشته باشند خداوند محبتشان را در دل می‌اندازد. خداوند محبت حاج‌قاسم را در دل انداخت و عزیزش ساخت.

عباسفام با اشاره مدیریت و درایت فرماندهی نظامی شهید سلیمانی گفت: عملکرد مؤثر حاج‌قاسم سلیمانی موجب عزت و شرف مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد، نظام اسلامی ایران به تربیت چنین فرمانده نظامی افتخار می‌کند.

وی افزود: شهید سلیمانی شخصی مردمی، مخلص، مومن و متعهد به ارزش‌های انسانی و اسلامی بود ایشان در طول دوران پس از انقلاب همواره در حال مجاهدت و مبارزه بوده و همیشه در صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور و منطقه نقش بسزایی داشت.

عباسفام با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی در اتفاقاتی همچون زلزله و سیل همواره در کنار مردم بود گفت: وی فردی انقلابی بود و هرگز به خودنمایی اعتقاد نداشت تمام‌وقتش متعلق به خدمت به مردم بود و خود را خدمتگزار مردم می‌دانست برای همین خدمت صادقانه، برای ابدیت ماندگار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×