» سیاسی » حاج‌قاسم سلیمانی کابوس تمام‌نشدنی آمریکا و استکبار
سیاسی - گفتگو - مهاباد
مسئول دفتر ولی‌فقیه سپاه مهاباد مطرح کرد:

حاج‌قاسم سلیمانی کابوس تمام‌نشدنی آمریکا و استکبار

دی 16, 1402 1 40

مسئول دفتر ولی‌فقیه سپاه مهاباد گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی خواب را بر سردمداران استکبار جهانی و رژیم غاصب حرام کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام علی سید نظری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: حادثه تروریستی در کرمان توسط آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب و کودکش اسرائیل از قبل طراحی شده بود و در چنین روزی در کرمان به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: همه ملت شریف ایران این را می‌دانند که سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی خواب را بر سردمداران استکبار جهانی و رژیم غاصب حرام کرده و به‌عنوان نمونه آنان با به‌وجود آوردن گروه تروریستی داعش به نام اسلام و برای ضربه‌زدن و تیشه‌زدن به اصل و اساس اسلام به وجود آورده بودند.

نظری افزود: به یاری خداوند متعال و با تدابیر مقام معظم رهبری این سردار بزرگوار حاج‌قاسم سلیمانی بود که با کمک فاطمیون، زینبیون و سایر رزمندگان جمهوری اسلامی ایران توانستند نقشه دشمن را نقش بر آب کنند و ریشه حاکمیت داعش را از بین بردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد بیان کرد: دشمنان این فکر را می‌کردند که با به شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی گروه‌های مقاومت مستأصل می‌شوند اما الان می‌بینند که شهادت سردار سلیمانی تبدیل به مکتب سلیمانی شده‌است، با دیدن وضعیت یمن، غزه، و همچنین بعدازاین همه اقتدار و پایدار می‌بینند که در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی نه‌تنها از ایران بلکه از کشورهای دیگر هم در مراسم سالگرد حاج‌قاسم حضور داشتند.

علی سید نظری خاطرنشان کرد: اقدامات تروریستی کرمان با کارگذاشتن دو بمب در مسیر گلزار شهدای کرمان، منجر به شهادت ۸۹ نفر و جانباز و مجروح شدن بیش از ۲۰۰ نفر شد.

وی خاطرنشان کرد: این حملات باهدف ایجاد ترس و وحشت در میان مردم صورت گرفت بااین‌حال، ملت شریف ایران با همبستگی و انسجام خود، به کوری چشم دشمنان پاسخ داده و پس از حوادث تلخ، با حضور فعال در مصلاها نشان دادند که این حملات نمی‌تواند حضور آنان را در صحنه‌های حماسی کم‌رنگ کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×