» اخبار استان » بوکان » حادثه تروریستی کرمان نشان از درماندگی دشمن است
بوکان
بوکان - پیشخوان - گفتگو
امام‌جمعه بوکان:

حادثه تروریستی کرمان نشان از درماندگی دشمن است

دی 16, 1402 30

امام جمعه بوکان حادثه تروریستی کرمان را نشان از درماندگی دشمن در برابر تفکر و اندیشه ناب سردار .سلیمانی که برخواسته از دین مبین اسلام است دانست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»به نقل از بوکان هه‌وال؛ امام‌جمعه بوکان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن محکوم‌کردن شدید حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان برگی دیگری از جنایات استکبار علیه ملت ایران بود.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: راه و هدف سردار سلیمانی بسیار روشن است و این مرد بزرگ به الگوی تمام آزاداندیشان جهان تبدیل شده به همین دلیل دشمنان از این مهم واهمه و ترس دارند.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی کرمان به‌وضوح این ترس و دشمنی را نشان داد و این مهم ثابت کرد که استکبار چه ترس و واهمه‌ای از اندیشه مکتب سردار سلیمانی دارد.
ماموستا احمدی عنوان کرد: توسل به خشونت و کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌گناه در هر جای دنیا که باشد محکوم است.
امام‌جمعه بوکان تصریح کرد: بر اساس تمام داده‌های موجود در حادثه کرمان به‌خوبی می‌توان ردپای رژیم صهیونیستی را در آن دید، همان رژیمی که طی ۸۰ روز گذشته هزاران کودک و زن بی‌گناه را در نوار غزه به خاک و خون کشیده است.

وی بیان کرد: بروز حادثه تروریستی مزار شهدای کرمان را می‌توان نشانه شکست و درماندگی دشمن در زمینه‌های مختلف نرم و سخت دانست که به‌طور قطع پاسخی سخت، سنجیده و قدرتمند از سوی جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: اسلام با خشونت مخالف است؛ زیرا این دین بر پایه مودت و صلح پای ریزی شده و اقدامات گروهک‌های تکفیری که ایجاد شده توسط استکبار می‌باشند تنها هدفشان بدنام کردن اسلام عزیز است.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: سردار سلیمانی با تمام جوانب دسیسه‌های دشمن در راستای ایجاد گروهک‌های تکفیری آشنا بود برای همین بعد از شهادت نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی از افکار آن فرمانده بزرگ جهان اسلام در عصر معاصر واهمه دارند.

امام‌جمعه بوکان تأکید کرد: قاسم سلیمانی توانست ملت‌ها را به میدان بیاورد و در یمن و عراق همه را علیه استکبار بسیج کند، بنابراین فناوری قاسم سلیمانی به قرآن مجهز بود که مهم‌ترین ویژگی این روش صداقت، اخلاص و دعوت به‌سوی حق و پیامبران و ائمه علیه الاسلام است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×