» اجتماعی » حالت غیرطبیعی محسن ابراهیم‌زاده در کنسرت باعت گلایه مردم ارومیه شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - تازه های خبر

حالت غیرطبیعی محسن ابراهیم‌زاده در کنسرت باعت گلایه مردم ارومیه شد

خرداد 20, 1402 40

شب گذشته کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در تالار وحدت ارومیه به دلیل رفتارهای عجیب این خواننده با حواشی بسیار روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ شب گذشته کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در تالار وحدت ارومیه با حواشی بسیار برگزار شد.

پس از اجراهایی پرحاشیه کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در سایر نقاط کشور که داد عموم مردم را درآورد برنامه کنسرت وی در ارومیه نیز باعث اعتراض شرکت‌کنندگان در این کنسرت شد.

طبق اطلاع‌رسانی که صورت‌گرفته بود بلیت این کنسرت در یکی از سایت اینترنتی کشوری تهیه بلیت کنسرت، گذاشته شده با مبالغ ۳۵۰ هزارتومانی و ۱۵۰ هزارتومانی فروخته شد.

نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر اقدام به تهیه بلیت کردند و آماده اجرای این خواننده بودند.

از ساعت ۹ شب به بعد اطراف این سالن به‌شدت شلوغ شده بود ترافیک و تراکم حضور وسایل نقلیه باعث بندآمدن خیابان و عبور سخت مردم و سایر نقلیه گردید.

با اینکه ساعت ۲۱ و ۳۰ برای شروع کنسرت اطلاع‌رسانی شده بود؛ اما نهایتاً ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه این کنسرت شروع شد .

دلیل تأخیر اجرای این برنامه از سوی تهیه‌کننده بیماری این هنرمند اعلام شد و خود ابراهیم‌زاده هم به حاضران گفت از بیمارستان به سالن آمده است این خواننده با حالتی مضطرب و تلوتلوخوردن در سن حاضر شد و توانست فقط سه ترانه اجرا کند.

وی لیوان به دست بود و مدام آب می‌نوشید همین اجرای ضعیف و ناهماهنگی در اجرای برنامه موجب اعتراض حاضرین و ترک سالن شد.

مردم که پول خود را بربادرفته می‌دیدند جلوی درب ورودی تالار وحدت تجمع کرده و خواستار مداخله نیروی انتظامی و برقراری نظم و یا حتی گرفتن پول خود شدند.

 

خواننده بیمار بود، ببخشید!

با وجود تمام حواشی، احسان صوفی‌زاده به‌عنوان تهیه‌کننده و هماهنگ‌کننده برنامه کنسرت، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با انتشار متنی اعلام کرد که محسن ابراهیم‌زاده به‌دلیل مشکل پرواز، با خودروی شخصی عازم ارومیه شده و حال خوشی هم نداشته که به‌دلیل احترام به مخاطبان با تزریق آمپول و سرم در سالن حضور یافته است.

وی در این نوشته، خواستار خویشتن‌داری مخاطبان شده و اعلام کرده است که اگر قصد خواننده لغو کنسرت بود، از حضور در سالن امتناع می‌کرد!

با این نوشتار و اعلام هماهنگ‌کننده کنسرت، مشخص می‌شود که احترام به مخاطب در ردیف آخر اجراکنندگان قرار دارد چراکه تأخیر در اجرا، تنها سه ترانه و نوع مواجهه خواننده با مخاطبان چیزی جز عدم اجرا در کنسرت را داشت و هیچ توجیهی برای این امر قابل قبول نخواهد بود.

 

باتوجه‌به اینکه برگزاری چنین برنامه‌های نیاز به دریافت مجوز دارد از متولیان امر انتظار می‌رود با ورود به‌موقع خسارات واردآمده به مردم را جبران و مانع برگزاری چنین برنامه‌های حاشیه‌دار در ارومیه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×