» پیشخوان » حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
پیشخوان - تازه های خبر - مهاباد
امام‌جمعه مهاباد:

حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

اسفند 4, 1402 زمان مطالعه: 1 50

امام‌جمعه مهاباد گفت: حضور باشکوه مردم در این رویداد، نشان‌دهنده تعهد آنان به فرایند دموکراسی و حق شهروندی است و حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» به نقل از گروه سیاسی پایگاه خبری هالان-۲۴؛ عبدالسلام امامی در خطبه نمازجمعه امروز ۴ اسفندماه در مسجد جامع اظهار کرد: مهاباد، شهری با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است مردم شریف مهاباد دعوت می‌کنم تا در انتخابات ۱۱ اسفند با حضور فعال خود، به توسعه و پیشرفت این شهر بافرهنگ کمک کنند با شرکت در این رویداد مهم، ما می‌توانیم به حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی شهر کمک کنیم و برای نسل‌های آینده گام‌های مثبت برداریم.

وی تصریح کرد: اسامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهاباد روز پنجشنبه ۳ اسفند اعلام شد اول از همه به‌تمامی کاندیداهای مهاباد تبریک عرض می‌کنم که وارد میدان شدند و می‌خواهند به این مسئولیت بزرگ دست یابند.

امام‌جمعه مهاباد درباره انتخاب درست بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت انتخابات و تأثیر آن بر زندگی مردم، باید در انتخاب نماینده خود دقت کنید و به تبلیغات فریبکاران پایبند نشوید باید فردی را انتخاب کنید که شایستگی و توانایی لازم برای این مسئولیت را داشته باشد برای یک انتخاب درست، به گذشته نماینده‌ها نگاه کنید و ببینید کدام یک از آن‌ها وفادار به مردم بوده‌اند و به پیشرفت جامعه کمک کرده‌اند.

عبدالسلام امامی درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۲، اظهار کرد: این رویداد مهم، فرصتی بی‌نظیر برای مردم است تا با حضور خود پای صندوق‌های رأی، با نقش تعیین سرنوشت خود و سیاست‌های آینده را ایفا کنید این فرصت برای ابراز نظرات، اعتقادات و انتخاب شخصی به‌منظور بهبود وضعیت این شهر و جامعه بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه افزود: حضور باشکوه مردم در این رویداد، نشان‌دهنده تعهد آنان به فرایند دموکراسی و حق شهروندی است با حضور و مشارکت در صندوق‌های رأی، مردم مسئولیت خود را در برابر تصمیمات سیاسی کشور بر عهده می‌گیرند.

امام‌جمعه مهاباد در پایان خطبه امروز درباره جنگ غزه بیان کرد: جنگ نابرابری رژیم غاصب صهیونیستی با مردم بی‌دفاع در غزه همچنان ادامه دارد، شهدای غزه به ۲۹ هزار نفر رسیده است کشورهایی که در جنگ غزه دست دارند مطمئن باشید خداوند متعال این ظلم ستم را بی‌جواب نخواهد گذاشت این جنگ در غزه جنگ نابرابری است.

وی افزود: مردم مظلوم و بی‌گناه غزه، در مقابل انواع جرم و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، تنها به خودشان و همبستگی با یکدیگر اتکا دارند این مظلومیت و سکوت جهانیان و نشان از ناتوانی سازمان بین‌الملل در حفظ حقوق بشر و عدالت است باید به خودآگاه شد و در تلاش برای تقویت خود، به هر جنبه‌ای که در آن نقص داریم، پرداخت ازجمله دفاعی، سیاست، اقتصاد و اجتماعی هر زمینه‌ای که قادر به تقویت آن نباشید، منجر به شکست خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×