» اخبار استان » حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نظم نوین جهانی را رقم می‌زند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نظم نوین جهانی را رقم می‌زند

آبان 13, 1402 30

امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه گفت: مردم این شهرستان با اتحاد و یکدلی و با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان نظم نوین جهانی را رقم می‌زنند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، با بیان اینکه،۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار کرد: واقعه ۱۳ آبان باعث شد تا مردم بفهمند که دولت آمریکا چه توطئه‌ها، کودتاها و جنگ‌های داخلی را برای انقلاب ما طراحی کرده و چگونه می‌خواهد انقلاب را ساقط کند.

وی افزود: روز دانش‌آموز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که در این روز دانش‌آموزان پیرو خط امام (ره) به میدان آمده تا ریشه استکبار را معرفی کنند و بنابراین همه باید حضور پرشوری در این راهپیمایی داشته باشند و با شعارهای خود این روز را گرامی داشته و بیزاری خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی نشان‌دهنده و با همین اتحاد و یکدلی، نظم نوین جهانی را رقم زنند.

امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه به حملات و درگیری‌های غزه و حماس و رژیم غاصب اشاره کرد و گفت: جنایات آمریکا نسبت به مسلمانان بالاخص در کشورهای اسلامی مشهود است و آمریکا نسبت به مسلمانان از هیچ‌گونه دشمنی فروگذاری نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر وحدت و اخوت اسلامی در میان مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی حاکم بود هم‌زمانی شاهد این جنایات نبود و یک عامل مهم این جنایات این است که وحدت بین مسلمانان و دولت‌های اسلامی محقق نشده و متأسفانه برخی دول اسلامی تنها اسم اسلامی را یدک می‌کشند.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: قدرت آمریکا با رهبری‌های مقام معظم رهبری و وجود فرزندان ولایی رو به افول بوده و حضور مردم در این اجتماع باشکوه ۱۳ آبان‌ماه سیلی محکمی به دهان دشمنان و استکبار است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×