» اخبار استان » حضور مردم در انتخابات، مأیوس‌کننده دشمنان
نماز
اخبار استان
ائمه جمعه آذربایجان غربی عنوان کردند:

حضور مردم در انتخابات، مأیوس‌کننده دشمنان

بهمن 27, 1402 40

ائمه جمعه آذربایجان غربی در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهرهای مختلف این استان، بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید و آن را مایه یاس و ناامیدی دشمنان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این شهرستان، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم سرافراز آذربایجان غربی در حماسه ۲۲ بهمن، اظهار کرد: خداوند متعال را شکرگزاریم که در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان با استواری، در مسیر آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداشته و با شور و شکوهی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، در ۲۲ بهمن امسال، حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه کتابی بسیار ارزشمند است، گفت: صحیفه سجادیه امام چهارم شیعیان (ع) دربردارنده ادعیه امام سجاد (ع) است، حداقل در میان عرفای شیعی این مذهب برحق، از جایگاهی والا برخوردار است، البته تمامی عرفای اسلامی از این معارف ناب عرفانی بهره برده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه انتخابات امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: ملت ایران باید به مسائل کلان کشور دید کلانی داشته باشند چرا که اگر به برخی مسائل همانند انتخابات نگاه جزئی داشته باشند به قطع یقین گمراه شده و در نتیجه، دیگران در سرنوشت ما تصمیم می‌گیرند.

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه، در انتخابات پیشرو باید حضوری پرشوری داشته باشیم، گفت: نباید از انتخاب خود و نقش آن در سرنوشت سیاسی، اقتصادی و حتی فرهنگی غفلت کنیم، اگر در انتخابات حضورمان حداکثری باشد این حضور دشمن را از توطئه‌هایش را خنثی می‌کند، آنها ما را تحریم کردند که در انتخابات شرکت نکنیم، اگر ما در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم تحریم دشمن و اراده آن را خرد می‌کنیم و دشمن را زیر پا می‌گذاریم؛ بنابراین عزت، استقلال و آبرویمان بستگی به برگزاری باشکوه انتخابات است.

حضور مردم در انتخابات مایه یاس دشمنان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کردند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌نظیر بود، افزود: مردم میاندوآب با حضور پرشور خود در راهپیمایی در این شهر و در پنج نقطه دیگر در روستاها عظمتی خلق کردند که بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که یارویاور رهبری، نظام و انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم راه صبر و مقاومت را انتخاب کردند و بصیرت خود را به دنیا نشان دادند.

حسن‌زاده اظهار کرد: دشمن از مدت‌ها پیش به دنبال کم‌رنگ کردن حضور کردن حضور مردم در صحنه و مأیوس کردن مردم بود ولی مردم ایران اسلامی باعظمت و اقتدار به صحنه آمده و توده میلیونی مردم حماسه بی‌نظیر دیگری خلق و در دفتر تاریخ انقلاب ثبت کردند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: در ۲۲ بهمن امسال، کوچک و بزرگ، مرد و زن همه به میدان آمده و امام و رهبری را از خود خشنود و راضی ساختند.

حسن‌زاده افزود: همان‌طور که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه خلق کردند، با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نیز در ۱۱ اسفند دشمنان را مأیوس و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

حضور مردم در انتخابات حماسه‌ساز است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته چهاربرج با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را مأیوس کرد و تحلیل‌ها و یاوه‌گویی‌های ابلهانه آنان را بر هم زد.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: دشمنان ما در دنیای مادی خود غرق هستند و همه چیز را با عینک مادی می‌نگرند و درکی از عشق به ولایت و درک از عشق میهن اسلامی ندارند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ما چه می‌فهمند خط سرخ شهادت یعنی چه؟ خط سبز انتظار یعنی چه؟ گفت: وقتی یک دهه هشتادی می‌گوید عشق یعنی رهبرم سید علی؛ دیگر باید آنها دریافت کنند که حربه‌های آنها کارساز نیست.

جلالی تصریح کرد: حضور وفادارانه و بابصیرت مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و دیگر میدان‌های مجاهدت نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است؛ اما در تحلیل، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند.

امام‌جمعه چهاربرج اظهار کرد: مردم شگفتی‌آفرین ایران اسلامی، با حماسه و حضور آگاهانه خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود، رحمت و برکات الهی و رضایت قلب مبارک حضرت بقیةالله (عج) را به دست آوردند و ان‌شاءالله این حماسه در تعجیل فرج آن حضرت مؤثر خواهد بود. وی به ابعاد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: از ابعاد مهم این حماسه این حقیقت است که تبلیغات رسانه‌های دشمن، وسوسه‌های خناسان و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست عزم ملت ایران سست نماید.

جلالی گفت: در گفتمان جمهوری اسلامی، این مردم کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست بوده و به برکت التزام به اصل فاخر مکتب اسلام ناب، یعنی اصل امامت و ولایت، هیچ‌گاه سیاست‌زده و بازی‌خورده نخواهند شد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله در انتخابات سرنوشت‌ساز پیشرو نیز، مردم بزرگوار حق و تکلیف خود را در انتخابات می‌شناسند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

عبدالسلام امامی امام‌جمعه مهاباد نیز با تأکید بر مشارکت مردمی در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: مردم شریف مهاباد حتماً در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشید تا برای آینده خودتان و نسل‌های آینده قدم بزرگی برداشته باشید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×