» پیشخوان »  حفظ فرهنگ ايثار و شهادت تضمين كننده آينده كشور است
پیشخوان - میاندوآب
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش:

 حفظ فرهنگ ايثار و شهادت تضمين كننده آينده كشور است

خرداد 17, 1402 40

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش گفت: باید فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه را بسط و رونق دهیم تا با این امر کشورمان بیمه شود.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، سرهنگ محمد یعقوبی در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا در میاندوآب با بیان اینکه مدیون خانواده های معظم شهدا و ایثارگری های آنان هستیم، اظهار کرد: ما در قبال تمامی خانواده‌ های شهدا مسئول بوده و وظیفه داریم در خدمت خانواده شهدا باشیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه را بسط و رونق دهیم، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده کشور است.

وی با بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما بوده و خانواده‌ های شهدا چشم و چراغ کشور هستند، گفت: اگر امنیت و آسایش و مسئولیتی داریم مرهون فداکاری شهدا است.

یعقوبی با اشاره به اینکه ما همواره ما به دعای خیر و عنایت خانواده‌ های شهدا نیاز داریم، تصریح کرد: باید با خدمت صادقانه به مردم و نظام، گوشه‌ای از زحمات شهدا را جبران کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در راس هیئتی متشکل از پرسنل ارتش و مسئولان شهرستانی از تعدادی از خانواده های معظم شهدا در میاندوآب، چهاربرج و باروق دیدار و از آنان دلجویی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×