» پیشخوان » حقوق بشر، ابزار تامین منافع دولت مستکبر آمریکا و همدستانش است
پیشخوان - میاندوآب
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

حقوق بشر، ابزار تامین منافع دولت مستکبر آمریکا و همدستانش است

تیر 8, 1402 50

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق بشر، ابزار و چماق دولت مستکبر آمریکا و همدستان جهانی او شده و این مایه تأسف است.

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال منافع خویش است، اظهار کرد: خوی استکباری آمریکا به‌گونه‌ای است که هر زمان، در موضوعی سودی به او برسد سکوت می‌کند و هرجا به ضررش باشد، مدعی حقوق بشر می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات آمریکا در نقض حقوق بشر، افزود: تجهیز گروه‌های نیابتی برای ترور انسان‌های بی‌گناه، تسلیح صدام علیه ایران، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق، به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در افغانستان و سایر کشورها، حمایت از داعش و غیره از جمله مواردی هستند که دولت‌های غربی و آمریکا و مدعیان حقوق بشر در مقابل آنها سکوت پیشه کرده و هیچ یک از آنها را محکوم نکرده‌اند.

وی با اشاره به استفاده ابزاری آمریکا از حقوق بشر، گفت: متأسفانه حقوق بشر سازمان ملل ابزار دیکتاتوری آمریکا و همدستان جهانی او شده و این مایه تأسف است.

عیسی زاده با بیان اینکه حقوق بشر بازیچه دست آمریکا شده است، تصریح کرد: هنوز هم آثار جنایت صدام با حمایت و پشتیبانی آمریکا، آلمان و فرانسه و کشورهایی اروپایی در بمباران شیمیایی سردشت به صورت‌های مختلف در رزمندگان و مردم این شهر خودنمایی می‌کند؛ ولی متأسفانه مدعیان حقوق بشر در مقابل آن سکوت کرده‌اند.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: حقوق بشر، چماق دولت مستکبر آمریکا برای سرکوب تمام ملت‌هایی است که می‌خواهند بدون وابستگی پیش بروند و این ملت‌های آزاده را رنج می‌دهد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×